سلامت خانواده

نظام سلامت کشور مدیون شهید رئیسی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در متن بیانیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور. و یارانش قلب ملت ایران را پر از حیرت و اندوه کرد. تقارن ملکوتی این بنده جمهوری مصادف با ولادت امام مهربانی امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) است.آ) اینکه در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نکرد، گواه پاکی و اخلاص باطن اوست.

ایران اسلامی و ملت شریف و قدرشناس ایران هم اکنون با دلی آکنده از اندوه در آستان رهبر مدبر جهان، مدیر توانمند، خدمتگزار صادق و مردمی ایستاده است.

هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی امروز در غم از دست دادن همراهی صادق و حمایت نستوه ای که در این مدت اخیر با جدیت و متواضعانه در مسیر ارتقای سلامت مردم ایستادگی کرد. تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر این مجاهد مغتنم الگوی بدون جایگزین برای همه مدیران و زحمتکشان

نظام سلامت کشور به دلایل مختلف ماندن و مدیون آیت الله رئیسی است; از حضور سرزده ایشان در جلسات مدیریت بیماری کرونا گرفته تا تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های عمرانی بهداشتی و درمانی دانشگاه، همگی گویای نگرش برتر ایشان نسبت به ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی است.

با احترام به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) عالیاین دانشگاه نیز بر اساس شیوه خدمت به ریاست شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و با انگیزه و روحیه انقلابی که سید و خادم ارجمند از آن می باشد. رضایت اخذ شده متعالی و استقلال ایران و ایرانی را سرلوحه امور قرار خواهد داد.

شهادت آیت الله رئیسی که تلاش و جهاد ایشان در راه پیشرفت و توسعه کشور و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد. این امر ما را به عنوان کارگزاران نظام سلامت مصمم تر می کند که برای بهبود نظام سلامت تلاشی نکنیم.

اگرچه جای خالی او تا سال ها پر نخواهد شد. اما ما دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی عهد می بندیم که همیشه پیشگام باشیم تا در مسیر آنها گام برداریم.

هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری عالیاعضای محترم دولت، بیت شریف این رئیس جمهور شهید و ملت شریف ایران ضمن تداوم تلاش های علمی و خدمات بهداشتی و درمانی برای شهدای والامقام اخیر و برای مردم عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارند. خداوند متعال.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا