علمی و فناوری

نرم‌افزار کارتخوان دانش‌بنیان ایرانی تولید شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)به گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، محمد مقیسه مدیرعامل این شرکت دانش در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آنها گفت: محصولی که موفق به اخذ نشان دانش بنیان شده ایم. یک نرم افزار کارت خوان است که به عنوان رابط بین سوئیچ Shaperk، Bank switch و PSD شناخته می شود. ما این محصول را برای تسویه حساب های مالی و مدیریت داده های مالی که از طریق سوئیچ منتقل می شود طراحی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روی تولید نرم افزار کارتخوان است. در مراحل بعدی قصد داریم با تولید بدنه کارتخوان در داخل کشور وابستگی خود را به واردات کاهش دهیم. در نهایت هدف ما تولید برد کارتخوان در داخل کشور است تا نیازی به واردات کامل این قطعه نداشته باشیم.

مقیسه افزود: سعی کرده ایم با نوآوری در نرم افزار کارتخوان سرعت و انتقال اطلاعات و عملکرد آن را به میزان قابل توجهی ارتقا دهیم. این امر باعث شده است که محصول ما نسبت به سایر محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. زیرا هر چه محصول بهینه تر باشد، عملکرد بهتری دارد.

همچنین در قسمت سخت افزار کارت خوان تغییراتی در قسمت صفحه کلید و محل کشیدن کارت ایجاد کرده ایم. در قسمت کیبورد به جای قطعات کربنی از توری های فلزی و مسی و در محل کشیدن کارت از جنس سختی بالا برای افزایش عمر مفید این قطعه استفاده شده است. ما معتقدیم با نوآوری و تولید محصولات باکیفیت می توانیم سهم قابل توجهی در بازار پرداخت الکترونیک کشور داشته باشیم و به رونق کسب و کار ایرانی کمک کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره بزرگترین یا مهم ترین دستاورد این مجموعه گفت: با افتخار می توانیم بگوییم که بزرگترین دستاورد مجموعه ما تولید نرم افزار کارتخوان و ارائه خدمات به صورت گسترده در سراسر کشور است. با ارائه دستگاه کارتخوان به دستفروشان، مشاغل و حتی افراد ساکن در مناطق محروم که به خدمات بانکی دسترسی ندارند، این امکان را برای آنها فراهم می کنیم تا از بهترین کارتخوان ها و خدمات پشتیبانی 24 ساعته در قالب امانت یا اعتماد بهره مند شوند. فروش.

وی تاکید کرد: این دستاورد برای ما ارزشمند است زیرا در تسهیل مبادلات مالی و رونق کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در سراسر کشور نقش اساسی دارد.

مقیسه در خصوص تعداد اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این مجموعه گفت: 30 نفر به صورت مستقیم در مجموعه ما و 10 نفر به صورت غیرمستقیم با ما کار می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا