سلامت خانواده

نحوه ساماندهی داروخانه 22 آبان/ رفع نیازهای دارویی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود بیگلر داروخانه های 13 آبان را منشأ تاثیر در ارائه خدمات دارویی دانست و افزود: با توجه به مراجعه کنندگان زیاد، تنوع خدمات در این مجموعه به حدی است که می تواند رضایتمندی را افزایش دهد. از دریافت کنندگان خدمات

وی داروخانه های 13 آبان را متولی بیماران نیازمند به داروهای کمیاب دانست و گفت: برای افزایش رضایت بیماران باید فضای داروخانه را گسترش داد، ظرفیت داروهای تخصصی را 2.5 برابر کرد و زمان انتظار بیماران باید از 35 دقیقه به 8 دقیقه کاهش یابد. کاهش دادیم

بیگلر با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ارائه داروهای تک نسخه ای افزود: با 10 شرکت ارائه کننده داروهای تک نسخه ای تسخاه E قرارداد بسته ایم تا بتوانیم داروهای مورد نیاز بیماران را تهیه کنیم.

وی از راه اندازی فضای آموزشی برای کسب مهارت های عملی دانشجویان خبر داد و گفت: با هماهنگی دانشکده داروسازی و گروه داروسازی بالینی ساختمان آموزشی استاندارد در فضایی متعلق به دانشگاه ایجاد شده است که دانشجویان می توانند در آن کسب مهارت کنند. مهارت های لازم

رئیس مجتمع داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ظرفیت این مجموعه در تربیت تکنسین های دارویی، گفت: بیشترین آموزش سلام تکنسین های داروسازی تئوری هستند اما در این مجموعه آموزشی سلام به دانش‌آموزان همزمان آموزش علمی و عملی داده می‌شود.

بیگلر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران بخشی از کمتر دانشگاهی است که بیماران برای تهیه داروهای خود نیازی به خروج از بیمارستان نداشته باشند، وی افزود: علیرغم سوء نیت سازمان های بیمه گر سقوطتمامی اقلام پزشکی مورد نیاز بیماران در بیمارستان های دانشگاهی تهیه می شود و این امر به کنترل هزینه بیماران و جلوگیری از سرگردانی آنها در سطح شهر کمک می کند.

وی از ایجاد مرکز تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران در داروخانه در ۲۲ آبان ماه خبر داد و گفت: ارائه خدمات درمانی در منزل برای بیمارانی که در مراحل پایانی زندگی خود هستند با همکاری خیران و خیران انجام می شود. تجهیزات پزشکی در آینده نزدیک تجهیزات مورد نیاز این بیماران در قالب حمایت به صورت رایگان ارائه می شود.

بیگلر از طراحی نرم افزار نوبت دهی و نسخه الکترونیکی پیچ خبر داد و گفت: طراحی نرم افزار را انجام داده است م بیماران پس از ثبت اطلاعات خود از زمان آماده سازی دارو مطلع می شوند و می توانند در زمان مشخص برای دریافت دارو مراجعه کنند و یا در قالب زیرساخت استانداردی که ایجاد شده دارو درب منزل به آنها تحویل داده شود. .

وی این اقدامات را مرهون حمایت های ریاست دانشگاه، معاونت توسعه و مدیران امور مالی و فنی دانشگاه و حمایت های علمی دانشکده داروسازی و تلاش های همکارانش در سال 13 عنوان کرد. مجتمع داروسازی آبان، گفت: امیدوارم با تداوم این حمایت ها در آینده نزدیک به ثمر بنشیند. از دیگر پروژه های در دست اجرا این مجموعه خدمات رسانی به بیماران نیازمند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا