اخبار سلامت

نجات جان مصدوم سوختگی 17 ساله با اورژانس هوایی + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، محمداسماعیل توکلی; رئیس سازمان اورژانس استان تهران بیان کرد: ساعت 16:18 روز 28 اسفندماه سوپروایزر بیمارستان شهید مفتاح ورامین با اورژانس استان تهران تماس گرفت و از یک بیمار 17 ساله با 70 درصد درجه سه کمک خواست. سوختگی بر اثر انفجار مواد محترقه. آسیب دیده

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این درخواست، اورژانس هوایی استان تهران در ساعت 16:22 بر روی پد بیمارستان مفتح برخاست و بلافاصله کارشناسان اورژانس هوایی با حضور بر بالین مصدوم و پس از ارزیابی اولیه، وی را به بیمارستان منتقل کردند. بالگرد.

وی ادامه داد: با توجه به شدت سوختگی و اختلال هوشیاری بیمار، کارشناسان اورژانس هوایی در طول مسیر اقدامات تخصصی لازم از جمله حمایت تنفسی را برای وی انجام دادند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: بالگرد اورژانس هوایی ساعت 17 بر روی پد شهری شهرک ولیعصر (نزدیک ترین محل فرود بالگرد به بیمارستان شهدای یافت آباد) نشست و مصدوم به بیمارستان شهدای یافت آباد تحویل شد. با آمبولانس در ساعت 17:10. این عملیات نفس گیر بار دیگر نقش حیاتی آمبولانس هوایی را در نجات جان انسان ها نشان می دهد.

وزارت بهداشت، درمان، اورژانس، وزارت بهداشت، درمان، اورژانس، وزارت بهداشت، درمان، اورژانس،

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا