نامه سه انجمن و اتحادیه های دارویی به پزشکان ؛ یک پیشنهاد مهم – آژانس خبری مهر ایران و اخبار جهانی

به گفته خبرگزاری مهر ، در نامه ای از روسای انجمن داروسازان ایرانی ، سندیکای صنعت داروهای انسانی ایران و انجمن داروهای داروهای انسانی و شرکتهای مکمل انسانی به Massoud Medicine گفتند: مطلع است که دو رویداد تاریخی در کشور تأثیر بسزایی در سیستم بهداشتی کشور داشته است. یکی پس از جنگ تحمیل شده ، کسری بودجه دولت برای ساخت بیمارستان ها و مراکز پزشکی ، به دلیل کمبود تختخواب بیمارستان و مجهز و مجهز. بروزرسانی مراکز پزشکی منجر به تصویب قانون تأمین اجتماعی در سال 6 شد و بخش درمان ، چه مستقیم و چه غیرمستقیم ، تحت اداره تأمین اجتماعی تأسیس شد. از طرف دیگر ، در سال ، تغییر حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بدون حمایت مناسب سازمان تأمین اجتماعی و تعهدات کسری بودجه دولت. نیترا سازمان تأمین اجتماعی از آن زمان تاکنون (ماهانه 2 تا 5 کسری سازمان تأمین اجتماعی) است که نمی تواند تعهدات خود را انجام دهد.
ماهها تأخیر در بیمارستان ، تأخیر در پرداخت مؤسسات داروسازی و پیمانکاری و تأخیر در پرداخت خریدهای دارویی مراکز تأمین اجتماعی به شرکتهای دارویی که روز به روز در حال افزایش هستند و متأسفانه با وجود این واقعیت که این کسری هیچ ارتباطی با درمان آن سازمان ندارد. نیترا ایجاد شده صرفاً یک مستمری است.
بنابراین ، این سازمان مجبور است هزینه درمان حقوق بازنشستگی را هزینه کند و افزایش حقوق سالانه امسال منجر به امسال شده است. نیترا سازمان بزرگتر و تأمین اجتماعی باید از 2 -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seves -sev ، seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven-seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven-seven -seven -seven -seven -seven -seven -seven-seven-seven-seven-seven-seven-seven-sev- seven -seven-seven-seven-seven-seven-seven-sev. فقط هزینه درمان و علی رغم قانون.
بنابراین ، پیشنهادات زیر برای بهینه سازی ساختار بیمه و سلامت کشور ارائه شده است.
2- ادغام منابع اصلی بیمه درمانی کشور و تشکیل یک سازمان بیمه درمانی اساسی ایرانی
مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته در جهان ، منابع هزینه های بهداشتی که مطابق قانون برای مردم آن کشور ، باید به طور عادلانه و یکسان عمل کنند ، تمام سهم سیستم های بیمه کشور ، از جمله دولت ، تأمین اجتماعی ، و غیره ، کسانی که سیستم بیمه ای از دولت (دولت) ندارند. داشتن
مزایای این عمل
الف) اجرای عدالت در زمینه بهداشت برای جامعه و نزدیک شدن به اجرای کامل ماده 4 قانون اساسی
ب- آن را خرج کنید جوی کلان در ادغام پرسنل و سازمانی (اعم از نیروی انسانی یا تسهیلات و هزینه های مرتبط) زیرا نیازی به تأیید نوع بیمه نیست ، ما شاهد کاهش چشمگیر در تعداد پرسنل ناشی از ادغام و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهیم بود.
ج – برای ادغام سیستم خدمات درمانی ، درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی به منظور ادغام سیاست های بهداشت و بهداشتی ، به وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به وزارت بهداشت و آموزش پزشکی واگذار می شود.
D- حذف ساختارهای موازی در سازمان های بیمه سقوط پایه ای که ما در حال حاضر ما می بینیم و خدمات بیمه ای را به مردم ارائه می دهیم یکسان خواهد بود.
1- تا زمانی که ادغام ها اتفاق بیفتد ، بیست و دومین سهم از سازمان درمانی مطابق قانون پس از کسر سهم مراکز مانند وزارت نفت و شهرداری تهران و سایر مواردی که مدیریت درمان خود از مبدأ سپرده گذاری در یک جداگانه و نظارت و نظارت بر خزانه داری و گنج و گنج را انجام می دهد.
به عنوان یک مقام بهداشتی در قالب یک ساختار کارآمد با مشارکت نهادهای اقتصادی ملی مانند وزارت اقتصاد و دارایی ، سازمان برنامه ریزی و سازمان های مردم نهاد مانند سازمان سیستم پزشکی ، اتاق بازرگانی و غیره.
بدیهی است که با این موارد ، بیشتر مشکلات بهداشتی کشور قابل حل و برآورده کردن مردم است و با تشکیل یک گروه کاری توسط کارشناسان و متخصصان می تواند با این برنامه برنامه ریزی شود. بخش این کار می تواند به خوبی و کارآمد انجام شود.