سلامت خانواده

موسسه خیریه حافظ سلامت شهروندان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، خیریه سلامت شهرستان سلماس با حمایت واحد خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس فعالیت می کند و در سال های گذشته اقدامات موثری در ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان و روستاهای اطراف انجام داده است.

فعالیت های خیریه سلامت شهرستان سلماس با حمایت انجمن خیرین سلامت کشور انجام می شود و این خیریه در راستای تامین، تجهیز و رسیدگی به حوزه سلامت مستضعفین فعالیت می کند.

فعالیت موسسه در سال‌های اخیر حول محور تبلیغات برای جذب خیرین و کسب اعتبارات لازم برای مقابله با وضعیت آسیب‌دیدگان حوزه سلامت بوده است. از این رو احداث ساختمان دیالیز و تامین مالی خیریه برای خرید دستگاه های دیالیز و تجهیزات مورد نیاز از اقدامات مهم این خیریه در سال های گذشته بود.

در ساخت ساختمان بیماران دیالیزی با تلاش چند نفر از خیرین و با کمک یکدیگر مبلغ خوبی برای ایجاد این مجموعه جمع آوری شد و علاوه بر ساخت ساختمان تجهیزات و دستگاه های لازم از قبیل ماسک اکسیژن، تخت، دستگاه دیالیز و سایر ملزومات خریداری شد.

ساخت خانه بهداشت با تفاهم نامه با خیرین

نقش خیرین محلی در ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی برای اقشار محروم حیاتی است. این نهاد مورد حمایت خیرین و با امضای تفاهم نامه می باشد و مجمع خیرین سلامت با صدور حکم و موافقت طرفین متعهد به اجرای یک سری توافقات دوجانبه می گردد. از این رو ساخت خانه بهداشت نیز با اعتباری نزدیک به 6 میلیارد ریال تماماً از محل کمک های خیرین تاسیس و ساخته شد.

احداث درمانگاه در روستاهای اطراف شهرستان با تجهیزات کامل و امکانات مناسب برای سلامتی اهالی روستا از دیگر اقدامات مهمی بود که در سایه لطف و اراده خیرین شهرستان محقق و اجرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا