اخبار سلامت

منتظرالمهدی: تعهد و اخلاص جزء لاینفک پزشکی است

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در یادداشتی به مناسبت روز پزشک نوشت: با تشکر از پزشکان و مدافعان بهبودی و تندرستی که برای حفظ سلامتی و سلامتی زحمات زیادی کشیدند. سلامت جامعه امروز روز پزشک است، روز فرشته ای که نگران مرگ و زندگی مردم است.

در ادامه یادداشت با اشاره به قول یزدان که می گوید: «کسی که جان یک نفر را حفظ کند، گویی جان همه مردم را نجات داده است»؛ «هرکس جان یک نفر را نجات دهد، مثل این است که همه مردم را نجات داده است». وی نوشت: پزشکان مصداق بارز این آیه شریفه هستند. بی شک زندگی پر برکت متعلق به پزشکی است که پای خود را در خدمت خلق خدا گذاشته است.

پزشکی که تلخی بیماری را با شیرینی سلامتی پیوند می زند، شایسته ستایش و ستایش است. آری روز تو با نام شیخ الرئیس ابوعلی سینا آمیخته است و ستاره علم تو بر جان بیماران سایه سلامتی افکنده است و این روز یادگاری است در راستای تکریم و قدردانی از پزشکان. که سلامتی مردم را تامین می کنند.

بدون شک دستان حکیم برای رفع بیماری و شفای بیمار با دستان شفابخش پروردگار جهانیان همکاری می کند; این بزرگترین دستاورد شماست. سلامت جامعه به رفاه شما بستگی دارد. شما که بیماران را درمان و تسکین می دهید. دردمندانی که جز تو پناهی ندارند.

قدردان شما هستیم که با اشتیاق و رنج پزشکی را آموختید. تعهد و اخلاص جزء لاینفک شغل شماست، شما متعلق به خودتان نیستید و بازگرداننده سلامتی انسان هستید. لباس سفید شما مایه آرامش دل های نگران است که برای سلامتی عزیزانشان به چشم و دستان شما امید بسته اند.

دو نعمت همیشه از چشم مردم پنهان است: سلامتی و امنیت. لذا پلیس از زحمات شبانه روزی شما به عنوان حافظ سلامت جامعه قدردانی می کند چرا که می داند بدون وقفه در خدمت مردم بودن یعنی چه. شما مدافع سلامت هستید و پلیس مدافع امنیت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا