مشکل تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی در رسانه ملی

مدیر کل محصولات آرایشی سازمان غذا و داروی گفت: “توانایی تولید داخلی نه تنها نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می کند بلکه فرصتی برای صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه نیز می باشد.”
محمود ال بووی با اشاره به گسترش مصرف محصولات آرایشی گفت: “میلیاردها دلار سالانه در کشور هزینه می شود و تولیدکنندگان داخلی با استفاده از ظرفیت مستقیم و تولید قراردادی توانسته اند نیاز عمده بازار را تأمین کنند.”
وی تأکید کرد: ظرفیت تولید در زمینه بهداشت شخصی و محصولات بهداشتی از جمله شامپو و مایع توالت وجود دارد و شرایط برخی از محصولات ایرانی را به بازارهای صادراتی فراهم می کند.
آل -بویه توضیح داد: “فقط در صورت داشتن مجوز ، می توان لوازم آرایشی را ارتقا داد ، اما بسیاری از تولید کنندگان به دلیل محدودیت های اقتصادی و برندسازی در این زمینه فعال نیستند.
مدیر لوازم آرایشی سازمان غذا و داروی افزود: “محدودیت های فرهنگی و رسانه ای نیز منجر به محدودیت این محصولات در رسانه های ملی و حتی محصولات دارای مجوز کمتر شده است.”