اخبار سلامت

مشکلی برای درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان ها وجود ندارد

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، سعید کریمی در نشست روسای بیمارستان های منتخب استان های تهران و البرز در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت، بیش از 300 دستگاه هایتک (هایت تک) توزیع کرد. ) دستگاه هایی با قیمت بیش از یک میلیون تومان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور. وی خبر داد و بیان کرد: این تجهیزات توسط وزارت بهداشت تهیه شده است در حالی که خرید چنین تجهیزات پیشرفته ای از توان دانشگاه ها خارج بود اما این دستگاه ها با اولویت مناطق کمتر برخوردار تهیه و در سراسر کشور توزیع شد.

وی افزود: برای درمان رایگان کودکان زیر 7 سال جای نگرانی نیست چرا که برای حل مشکل تامین نقدینگی بیمارستان ها و پرداخت مطالبات آنها اخیرا 168 میلیارد تومان به بیمارستان های کودکان پرداخت شده است، این در حالی است که ردیف بودجه امسال برای درمان کودکان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه تمامی اسناد مالی ارسالی بیمارستان ها تا پایان اسفند ماه تسویه شده است، گفت: سامانه کارآمد به جای قاصدک فعال شده و خوشبختانه رضایت پرسنل را به همراه داشته است. مدیریت بیمارستان ها یکی از پیچیده ترین کارهاست، زیرا تمام اجزای یک شهر در یک بیمارستان قرار دارند و بیمارستان ها روز تعطیلی ندارند.

کریمی با بیان اینکه برنامه ما برای سال آینده افزایش رضایت و کرامت بیماران است، تاکید کرد: رضایت بدون رضایت پرسنل محقق نمی شود.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌های طرح سلامت نوروزی از سوی این معاونت به دانشگاه‌های علوم پزشکی و تمامی مراکز درمانی، گفت: روسای بیمارستان‌ها شخصاً بر اجرای دقیق این بخشنامه نظارت داشته باشند. نسبت به سال گذشته تفاوت هایی دارد به طوری که خدمات درمانی بهینه به بیماران ارائه می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا