مستند خون طلایی Amena – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، در این جلسه همچنین معاون معاون اجتماعی ، فنی و مدرن و فن آوری مدیران انتقال خون خون برگزار شد.
در این جلسه ، شاهرام میرزی ، معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ، بر ظرفیت فرهنگی این مستند برای ارتقاء فرهنگ اهدای خون و معرفی خدمات انتقال خون تأکید کرد و گفت: “تأمین خون نادر برای بیماران یک کار دشوار و دشوار است که بیشتر مردم با آن آشنا نیستند و غربالگری این فیلم در سراسر کشور می تواند باعث شود تا مردم بتوانند خونریزی کنند.
در بخش دیگری از وبینار ، احمد زاده ، کارگردان فیلم “خون طلایی Amena ، کلیپ مختصری از این مستند طولانی را به نمایش گذاشت ، نظرات هنرمندان و متخصصان را در مورد این کار مرور کرد و بر اهمیت هنر در ترویج فرهنگ سلامت تأکید کرد.
وی از مدیران استانی حاضر در وبینار خواست تا در جلسات انتشار ، روی خود فیلم و محتوای خود تمرکز کنند ، نه سخنرانی های نامربوط را ارائه دهند و سعی کنند فضای غربالگری را مطابق با مخاطب ، به ویژه جوانان و مقامات ذیربط مدیریت کنند.
وی دیدگاه مردم را در مورد انتقال خون و خون برای بیماران به عنوان ماهی در آب دریا توصیف کرد و گفت: “خدمات سازمان انتقال خون همیشه و همیشه دسترسی زیادی به آن دارند ، به همین دلیل مهم نیست و این مسئولیت جامعه هنرمندان و روابط عمومی است.”
احمد زاده گفت: “زبان هنر نرم و ظریف است و کمی در مخاطب درگیر می شود و در ذهن و روح او می نشیند ، و روزی متوجه می شود که هنگام عبور از سازمان انتقال خون ، لبخند می زند و احساس حمایت و تشویق می کند.” وقت آن است که مردم شما را دوست داشته باشند.
دکتر عبدالله صالح مغادام ، معاون جدید فناوری و فناوری ، همچنین گفت اهمیت انتشار آثار تأثیرگذار: “برای تولید فیلم و مستند ، باید مخاطبان جوان و امروز را در نظر بگیریم و روشهای جدیدی را امتحان کنیم.”
وبینار پس از ارائه توضیحات لازم و کلیپی از فیلم خون طلایی آمینا و بازتاب آن از نسخه های قبلی به پایان رسید.