علمی و فناوری

مسابقات کیدکد شریف برگزار می‌شود

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری سلامت (تابنا)، سومین دوره مسابقات کیدکد شریف با حضور دانش آموزان خردسال از سراسر ایران برگزار می شود. در 24 اردیبهشت ماه سال جاری شرکت کنندگان با شرکت در این مسابقات برای کسب مهارت در کسب فناوری های آینده به رقابت می پردازند.

معرفی مسابقات کیدکد شریف

مسابقات کیدکد شریف; آرشیو 1402

مسابقات کیدکد شریف امسال با حضور 2150 دانش آموز در لیگ های مختلف برگزار می شود. رزیتا دانش پژوه یکی از اعضای هیئت مدیره مرکز نوآوری لنسر شریف در این خصوص گفت: اسکرچ جونیور و اسکرچ از جمله این لیگ ها هستند. وی افزود: توسعه اپلیکیشن، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM از دیگر بخش های این مسابقات است. این دانش پژوه افزود: لیگ های خلاقیت، ربات های رالی، رزمندگان، مسیر یاب، نور یاب و فوتبالیست ها نیز از دیگر رشته های مسابقات کیدکد شریف امسال است. وی بیان کرد: دانشجویان نیز با شرکت در لیگ برنامه نویسی روی سخت افزار (IOT) و لیگ جهانی WRO رقابت جذابی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

کیدکد شریف، ظرفیتی برای کشف استعداد دانش آموزان

این رویداد بستری برای کشف استعدادهای جوانان در زمینه برنامه نویسی نرم افزاری و سخت افزاری است. مسابقات Kidcode Sharif 1403 با هدف فرهنگ سازی عمومی برنامه نویسی و کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری های پیشرفته در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. . دانش آموزان برتر سهمیه شرکت در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا