سلامت خانواده

مزایای صادرات محصولات بهداشتی/ افزایش کیفیت و رقابت در تولید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سیدعلی معبودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صادرات به ویژه برای شرکت هایی که در تامین مالی و خرید خود مشکل دارند تاثیر بسزایی در تولید دارد.

وی با اشاره به اهمیت محصولات صادراتی به کشورهای مقصد افزود: محصول صادراتی باید الزامات کیفی کشور مقصد را پشت سر بگذارد و این موضوع باعث رقابت در تولید محصولات باکیفیت می شود که در نتیجه باعث افزایش قدرت می شود. محصولات تولید داخل.

معبودی ادامه داد: صادرات محصولات باعث ایجاد عمق استراتژیک در تولید می شود و بخش مهمی از تامین ارز از این طریق تامین می شود.

وی به اهمیت صادرات در تسخیر بازارهای منطقه پرداخت و گفت: ورود به بازارهای منطقه مانند آفریقا، جاودانهخاورمیانه، آسیای مرکزی، آسیای جنوب غربی و غیره می تواند منجر به ارزآوری و افزایش کیفیت محصولات داخلی شود.

عبودی نمایشگاه هایی نیز به ویژه در حوزه بین المللی وی از دیگر مزیت های صادرات محصولات داخلی نام برد و افزود: اگر این نمایشگاه ها بازتاب خوبی داشته باشد; قطعا در صادرات موثر خواهند بود.

وی گفت: حضور خارجی در این گونه نمایشگاه ها نگاه تولیدکنندگان ایرانی را تغییر می دهد و ظرفیت تولید داخلی را برای صادرات افزایش می دهد که در مجموع باعث ایجاد درآمد ارزی برای شرکت ها و کشور می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا