سلامت خانواده

مرکز سلامت روان در شاهرود راه اندازی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، ظهر سه شنبه مرکز سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی بیمارستان امام حسین(ع) مراسمی برگزار کرد.الف) این شهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم با بیان اینکه مرکز سلامت روانی – اجتماعی موسوم به سراج برای اولین بار در شهرستان شاهرود راه اندازی شده است، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی هدف و محور اصلی فعالیت این مرکز است.

ایاد بهادری منفرد با بیان اینکه این مرکز در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واقع در بیمارستان امام حسین (ع) مستقر است، گفت:الف) راه اندازی شده است، تاکید کرد: این بخش در زیربنای 300 متر مربع با حضور گروه های تخصصی روانپزشکان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این بخش دارای پزشک، روانشناس بالینی، مددکار اجتماعی و گروه های تخصصی روانپزشکی است، افزود: مرکز سلامت روانی – اجتماعی (سراج) از امروز به صورت رسمی پذیرای بیماران خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این بخش اورژانس بیماران روانی و روان پریشی و همچنین کسانی را که فکر آسیب رساندن به خود و دیگران دارند می پذیرد، گفت: مرکز سراج این افراد را به صورت رایگان ویزیت می کند.

بهادری با بیان اینکه برای راه اندازی این مرکز 500 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با اختلالات روانی رسالت اصلی مرکز سراج خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا