سلامت خانواده

مدیران حوزه سلامت شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند – خبرگزاری مهر خبر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، مدیران و مسئولان ارشد حوزه سلامت در پیامی جداگانه آه تو آنها این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام پزشکی

محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، نماینده Y اما این مصیبت وارده را به محضر فقهای استان و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان در پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت می گویم.

پیام تسلیت رئیس سازمان غذا و دارو

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در پیام تسلیت خود نوشت: با وجود اینکه از عصر دیروز و پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما، مانند همه مردم ایران دستان خود را به سوی آسمان بلند کرده و در شب 23 بهمن نماز خواندند. میلاد حضرت سامان الائمه.آ) منتظر اعلام سلامت و تندرستی خادم رضایت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت نمایندگی ما با هم بودیم اما چه باید گفت که ناگزیر خبر تلخ تر از خبر تلخ بود و تأثیر عمیقی بر مردم ایران و دوستداران اسلام در سراسر جهان داشت و بی شک صبر در این غم جنگ مگر با توسل به خالق و اولیای الهی خاکستر آسان و ممکن نیست.

این مصیبت بزرگ در وجود امام خامنه ای است آه تو (پزشکی عالیاین مصیبت وارده را به ملت عزیز و قدرشناس ایران و همه دوستداران کرامت اسلام در اقصی نقاط جهان تسلیت می گوییم.

پیام تسلیت رئیس سازمان اورژانس

جعفر سازگار رئیس سازمان اورژانس کشور در پیام تسلیت خود نوشت: با نهایت تأسف و تأثر شهادت خادم. رضایتخادم مردم و خادم الرایهحضرت بحث و جدل اسلام و مسلمین آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری این عالم مجاهد و انقلابی که در تمامی مراحل حساس و خطرناک نظام اسلامی با اخلاص کامل و اعتقاد کامل به نظام جمهوری اسلامی و اقتدار عظمت این مصیبت وارده را به ایثارگران استان تسلیت می گویم، یقیناً خداوند متعال اجر سال ها مجاهدت و تلاششان را با عنایات بی کران خود در بهشت ​​رضوان عنایت فرماید. آتا انجام خواهد داد

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان علوم پزشکی

علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران در پیامی نوشت: وقتی مومن خدمتگزار آفرین پس از سالها مجاهدت صادقانه در راه خدمتش جان خود را به زیباترین وجه تسلیم می کند، آخرین قدم را به سوی خالق و پروردگارش برداشته است.

سانحه جنگنده هوايي كه براي رئيس جمهور عزيز كشورمان و هيات همراهش رخ داد و ايران اسلامي را براي آن عزيزان داغدار كرد، اندوهي بزرگ و فراموش نشدني براي همگان است.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به حضور حضرت ولی عصر(عج). الشریفمقام معظم رهبری (مدازله عالی) و ملت عزیز ایران برای رئیس جمهور شهید (خادم رضایت (سلام الله علیه) آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه از حضرتعالی طلب مغفرت و علو درجات دارند.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت

محمدمهدی نشی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیام تسلیت خود نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم رضایت (آ) همزمان با شب میلاد امام علی(ع). فرزند پسر حضرت موسی رضایت (آ) در راه خدمت به مردم به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

این ضایعه دردناک و رزمنده در محضر مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور پرورش دهنده کشور ما تسلیت می گوید و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا