بهداشت و درمان

ماموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در وزارت بهداشت با وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت با اشاره به نیت و توان بالای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه سلامت، گفت: ماموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی است. محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در رفع نیازهای حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه معتقدیم انسان سالم محور توسعه و پیشرفت است، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقدامات بزرگی در حوزه بهداشت و صنایع دارویی کشور انجام داده است که بسیار است. ارزشمند است و این ظرفیت می تواند در خدمت مستضعفان باشد.

پرویز فتاح نیز با تبریک انتخاب دکتر ظفر قندی به عنوان وزیر بهداشت و درمان به سنگینی و سختی مسئولیت در شرایط کنونی کشور اشاره کرد و تاکید کرد: ستاد اجرایی در ابعاد مختلف فعالیت دارد و بسیاری از فعالیت ها محدود است اما نمی خواهیم در حوزه سلامت محدودیت ایجاد کنیم. ما در فکر توسعه خدمات و محصولات به ویژه برای افراد نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد ما به حوزه سلامت مبتنی بر بعد مردمی و کمک به مستضعفین است، تصریح کرد: در حوزه پزشکی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان درمان سرطان تهران اقدامات مناسبی انجام شده است. برای کاهش هزینه‌های وزارت بهداشت، و معتقدیم کمک‌رسانی به حوزه سلامت باید بر اساس اعلامیه کارشناسی و الزام وزارت بهداشت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا