علمی و فناوری

ماموریت رئیس‌جمهور به دهقانی فیروزآبادی برای تدوین طرح حمایتی از فعالان فضای مجازی

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالان فضای مجازی، معاون فناوری خود را موظف کرد کارگروه ویژه ای را برای تدوین راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی در این حوزه تشکیل دهد.

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)در صد و یکمین جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با توجه به اهمیت سرمایه انسانی به عنوان مهمترین رکن رشد و شکوفایی در حوزه فضای مجازی، گزارش مفصلی از ظرفیت های تامین سرمایه انسانی در حوزه های آموزشی و پژوهشی، کسب و کارهای دیجیتال، فعالیت های اقتصادی و ایرانیان خارج از کشور ارائه کرد.

در ادامه این جلسه سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از استماع گزارش ها و نقطه نظرات اعضای شورای عالی فضای مجازی بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالان این عرصه تاکید و معاونت را منصوب کرد. رئیس‌جمهور علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برای تشکیل کارگروهی. به ویژه با همکاری سایر نهادها و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در کشور، برنامه ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد انگیزه های لازم و رفع موانع پیش روی فعالان فضای مجازی را تدوین و به شورای عالی ارائه کند. فضای مجازی جهت بررسی و تایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا