سلامت خانواده

ماجرای ضرب و شتم دندانپزشک در جاورسیان چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار فیلمی از حمله یک بیمار به دندانپزشک و درگیری با وی در یکی از مراکز درمانی شهرستان جاورسیان بخش خنداب استان مرکزی که نشان می دهد بیمار پس از مشاجره با وی با چاقو به وی حمله می کند. دندانپزشک برای دقایقی، سلامت و موضوع را از رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی جویا شدیم.

ایسنا در گزارشی نوشت: روح الله سهرابی با تایید این مطلب اظهار داشت: چنین رفتاری که منجر به تعرض به پزشکان شود به هیچ وجه قابل قبول نیست و نظام پزشکی استان نقش حمایتی از جامعه پزشکی را ایفا خواهد کرد.

وی بیان کرد: سازمان نظام پزشکی وظیفه رسیدگی به پرونده های قصور پزشکی را دارد و متأسفانه امکان رسیدگی به این گونه موارد برای سازمان وجود ندارد و در حیطه اختیارات آن نیست، اما پیگیری می کنیم تا حق هیچکس نباشد. در این مورد نقض شده است و ما اجازه نخواهیم گرفت. بگذار چنین اتفاقاتی در استان بیفتد. وقوع این اتفاقات برای استان مرکزی زیبنده نیست و آسیب های آن گریبان مردم را خواهد گرفت.

دکتر سهرابی در ادامه گفت: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که سال هاست در شهرستان تفرش با حضور دندانپزشک به دنبال خدمات دندانپزشکی بوده ایم و متاسفانه تاکنون به اتمام نرسیده و مردم در رنج هستند. این کمبود اما در شهر دیگری شاهد رفتارهای نامناسب با دندانپزشکی هستیم شهرستان زرندیه نیز در مراکز دولتی از دندانپزشک محروم است و حتی در بخش خصوصی نیز کمبود وجود دارد.

وی با بیان اینکه کادر پزشکی زحمتکشان جامعه هستند که جان خود را در دستان خود می گذارند و برای سلامتی مردم فدا می کنند، افزود: تلاش کادر پزشکی با تعرفه های ناچیز و غیرعادی قابل تقدیر است و وظیفه داریم از آنها حمایت کنید

وی تصریح کرد: قیمت ویزیت پزشکان حتی بر اساس قیمت نهایی نیست و غیرعادی است و با توجه به شرایط اقتصادی مردم، پزشکان با این تعرفه در حال ارائه خدمات هستند، البته تعداد کمی از پزشکان جامعه در حال فعالیت هستند. خارج از تعرفه و تخلفات گزارش شده توسط سازمان پیگیری می شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا