سلامت خانواده

ماجان و کمپین “تو تنها نیستی”; تزکیه برای نقش برابر والدین

برند ماجان از سال 1395 با هدف ارتقای سلامت کودکان و مادران فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات غذایی برای کودکان و مادران آغاز کرده است. با کمپین جدید «شما تنها نیستید»، این برند بر نقش حیاتی هر دو والدین در تربیت فرزندان سالم و حمایت از مادران، از جمله در مواجهه با افسردگی پس از زایمان، تأکید می‌کند.

توانمندسازی والدین در کنار یکدیگر

ماجان به عنوان تولید کننده محصولات غذایی مناسب برای کودکان و بانوان از جمله انواع غذای آماده کودکهمواره سعی کرده است در کنار والدین باشد تا بتوانند به آسان ترین شکل ممکن به محصولات غذایی سالم و خاص برای کودکان و مادران دسترسی داشته باشند و در نهایت این فرهنگ را نهادینه کند که والدین هر دو سهم مساوی در تربیت و رشد کودک داشته باشند. و در این راه، پدران و مادران باید در تمام کارهای مربوط به نوزاد و فرزندان خود شریک باشند.

کمپینشما تنها نیستیدبا تاکید بر اینکه والدین شدن هم پاداش و هم چالش برانگیز است، به دنبال نشان دادن تعهد برند ماجان به عنوان یک همراه واقعی برای والدین است. به طور کلی، این ابتکار بر این پیام تأکید دارد که تربیت فرزندان یک مسئولیت مشترک است و پدران باید مانند مادران نقشی حیاتی و برابر در تربیت، تغذیه و حمایت از فرزندان خود داشته باشند.

آقای حمید زندی مدیر کسب و کار تغذیه کودکان شرکت سولیکو کاله در خصوص اجرای این کمپین گفت: هدف ما از این کمپین فرهنگ سازی است تا نشان دهیم والدین هر دو باید در تربیت خود قدرت و مسئولیت مساوی داشته باشند. ما بر این باوریم که با حمایت از والدین، به ویژه مادران و پدران، محصولات ما می توانند تفاوت معناداری در زندگی آنها ایجاد کنند.”

به کمپین “شما تنها نیستید” بپیوندید

ماجان در راستای این کمپین از والدین، پرستاران کودک و جامعه فعال در حوزه کودک و مادر دعوت کرده است تا در مسابقه ای که در راستای کمپین طراحی شده است شرکت کنند. این مسابقه نه تنها فرصتی برای آشنایی بیشتر با محصولات ماجان فراهم می کند، بلکه جوایز ارزنده ای نیز برای برندگان دارد. شرکت در این کمپین و مسابقه به ایجاد جامعه ای کمک می کند که در آن نقش مشترک والدین در تربیت فرزندان شناسایی و گرامی داشته شود.

این کمپین شامل مجموعه‌ای از محتوای آموزشی، تجربیات واقعی از والدین و نکاتی برای پدران است که نشان می‌دهد چگونه پدران می‌توانند نقش فعالی در تمام جنبه‌های تربیت فرزند، از تغذیه تا حمایت عاطفی از مادر، ایفا کنند.

درباره ماجان

ماژان برند معتبری است که در راستای حمایت از سلامت و تندرستی کودکان فعالیت می کند و این شرکت متعهد است با آموزش های استاندارد، به روز و تخصصی با مجموعه ای از محصولات طراحی شده برای رفع نیازهای تغذیه ای و سلامتی به والدین کمک کند. از نوزادان و مادران تا با اعتماد به نفس و آرامش بیشتر مسیر پدر و مادر شدن را طی کنیم. این برند به قدرت همکاری چه در تربیت فرزندان و چه در جامعه اعتقاد دارد و به این افتخار می کند که بخشی از داستان هر خانواده ای است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپین «تو تنها نیستی» و یا آشنایی با محصولات ماجان به سایت ماجان به نشانی www.majan-food.com مراجعه کنند.

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا