سلامت خانواده

لزوم توجه به معیشت بهورزان/ نخبگان را رها نکنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، محمدرضا ظفرخندیوی شامگاه یکشنبه 18 شهریور 1403 در مراسم روز پزشک که با حضور رئیس جمهور در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را به نمایش گذاشته است. خدمات ارزنده به مردم

وی افزود: همانطور که مرحوم دکتر شریعتی فرمودند هیچکس نمی تواند به جای دماوند بگوید مرتفع ترین و پرافتخارترین کوه ایران قله الوند است چرا که دماوند خود سربلند و سربلند است پس سربلندی و سربلندی جامعه پزشکی ایران نیز هست. برای همه مشخص است

وزیر بهداشت به زندگی می بینم و رشادت های داوطلبانه جامعه پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی در 8 سال دفاع مقدس و ایام همه دریافت کنید کرونا خاطرنشان کرد و خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی شهدای دفاع مقدس را به ملت قهرمان ایران تقدیم کرد و با جانفشانی و ایثار در سخت ترین شرایط به عشق مردم و کشور ایستادگی کرد و ماند. هستند.

ظفرخندی برای مبارزه مبارز کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی در جریان شیوع و گسترش اپیدمی کرونا در کشور خاطرنشان و تاکید کردند: جامعه پزشکی تا پایان عمر برای تامین سلامت مردم ایستادگی کرد. ما معتقدیم وجود جامعه پزشکی مایه افتخار و سربلندی است و مردم ایران همواره قدردان آنها بوده و هستند.

وی با اشاره به اعتماد بالای مردم به جامعه پزشکی گفت: جامعه پزشکی قدر سرمایه عظیم اجتماعی خود را می داند. می نهد و تا حد امکان برای حفظ و ارضای آن تلاش خواهد کرد.

وزیر بهداشت، جامعه و افراد سالم را موتور محرکه و اساس توسعه کشور دانست و تاکید کرد: جامعه سالم جامعه ای است که باید از نظر جسمی، روحی و اجتماعی شرایط سالمی داشته باشد و ما امروز قدردان این نعمت هستیم. جامعه پزشکی هرگز خود را جدا از بقیه ندانسته است.

ظفرخندیوی احترام و توجه به نیازهای کادر بهداشتی و درمانی و جامعه پزشکی از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی را ضروری دانست و گفت: باید تلاش کنیم نخبگان خود را در کشور برای خدمت به مردم نگه داریم و انگیزه های لازم را برای آنها فراهم کنیم. طول عمر آنها باید از نیروهایی که در مناطق محروم، دورافتاده و مرزی خدمات می دهند حمایت کنیم و به آنها انگیزه بیشتری بدهیم.

وزیر بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه آنگونه که باید برای تامین سلامت در مناطق محروم هزینه کنیم، افزود: باید هزینه خدمات را محاسبه کنیم تا اقتصاد سلامت آسیب نبیند. با همدلی و توافق بی بدیلی که در دولت چهاردهم شکل گرفت می توانیم مشکلات سلامت را تا حد زیادی حل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا