بهداشت و درمان

لزوم ارتقای روزافزون امکانات و تجهیزات امدادی و اورژانسی در کشور

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، دکتر بهرام عین اللهی در مراسم بهره برداری از ناوگان موتوری اورژانس تهران، بزرگترین انبار پشتیبانی کشور در زمینه عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و اورژانس گفت: اتاق کنترل (EOC)، عملکرد ما در تاریخ موثر بوده است. است، بنابراین، ما باید به گونه ای عمل کنیم که کارنامه ارزشمندی از خود به جای بگذاریم.

وی افزود: پرسنل اورژانس در سخت ترین شرایط مشغول خدمت هستند و هدفشان کسب رضایت خداوند است چرا که خدمت محبت آمیز با مادیات قابل جبران نیست.

عین اللهی با اشاره به رویکرد مردمی و تلاش خالصانه شهید دکتر رئیسی در توسعه کشور خطاب به مدیران و کارکنان اورژانس گفت: شما پرسنل اورژانس دولت شهید دکتر رئیسی هستید و باید ادامه دهید. مسیر و مکتب او

وزیر بهداشت با تاکید بر حرکت کشور به سمت اقتدار علمی گفت: اورژانس جمهوری اسلامی ایران باید به سمت اقتدار علمی حرکت کند و در منطقه پیش قدم شود. اورژانس مانند یک دانشگاه است زیرا پرسنل آن باید به کلیه اطلاعات مربوط به بیماری ها، حوادث، حوادث و جراحات دسترسی و آگاهی داشته باشند.

عین اللهی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون مورد توجه کشورهای جهان اسلام است، تاکید کرد: اورژانس کشورمان باید هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران برابری کند.

لزوم بهبود امکانات و تجهیزات اورژانسی در کشور

وی افزود: ایران کشوری چهارفصل و پر از حادثه و بلایای طبیعی است. بنابراین لازم است روز به روز امکانات و تجهیزات اورژانس در کشورمان ارتقاء یابد که در این زمینه آموزش، کسب تجربه و تقویت روابط دیپلماتیک در زمینه اضطراری حائز اهمیت است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، دکتر جعفر میادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن تشریح گزارشی از اقدامات سازمان اورژانس در دولت سیزدهم، از تقویت و تکمیل زیرساخت های اورژانس در محل اورژانس کشور خبر داد. نقاط مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا