سلامت خانواده

قیمت قرص پریرین + روش مصرف و عوارض پریرین

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ریزش مو مشکل شایعی است که می تواند دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، استرس، کمبود مواد مغذی و تغییرات هورمونی داشته باشد. اگر به دنبال راه حلی برای ریزش موی خود هستید می توانید از مکمل های ضد ریزش مو استفاده کنید پیشینه استفاده کنید

پیشینه این محصول از بایر آلمان است که به طور خاص برای کمک به جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مو طراحی شده است. این مکمل حاوی ترکیبی بی نظیر از ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی است که به تغذیه و تقویت فولیکول های مو کمک می کند.

ترکیبات پیشینه

ترکیبات پیشینه آنها با هم افزایی به تقویت مو از داخل کمک می کنند و از ریزش مو جلوگیری می کنند. مصرف این مکمل می تواند به داشتن موهای پرپشت و سالم کمک کند. این محصول حاوی مواد زیر است.

• عصاره دانه مژه: این عصاره سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است که به تقویت مو و افزایش رشد آن کمک می کند. سیستین: سیستین این یک اسید آمینه است که به طور طبیعی در مو یافت می شود. این ماده به ساخت کراتین، پروتئین اصلی مو کمک می کند.

• ویتامین B5: این ویتامین به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند.

ویتامین B7 (بیوتین): بیوتین به حفظ سلامت مو و ناخن کمک می کند و از شکننده شدن موها جلوگیری می کند.

• ویتامین E: این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است که از مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

فواید مصرف پیشینه

ریزش مو یک مشکل رایج است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر به دنبال راه حلی برای این مشکل هستید مکمل ضد ریزش مو پیشینه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این مقاله به بررسی فواید مصرف می پردازیم پیشینه ما پرداخت خواهیم کرد

1. جلوگیری از ریزش مو: پیشینه با ترکیبات منحصر به فرد خود به طور موثری از ریزش مو جلوگیری می کند. عصاره دانه مژه، سیستین و ویتامین B5 موجود در این مکمل باعث تغذیه و تقویت فولیکول های مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

2. تقویت رشد مو: پیشینه با افزایش گردش خون در پوست سر و تامین مواد مغذی لازم به فولیکول های مو به تقویت رشد مو کمک می کند. ویتامین E، پانتوتنات کلسیم و روغن جوانه گندم موجود در این مکمل رشد مو را تحریک کرده و به افزایش ضخامت و حجم مو کمک می کند.

3. افزایش ضخامت و استحکام مو: پیشینه با افزایش تولید کراتین، پروتئین اصلی مو، به افزایش ضخامت و استحکام مو کمک می کند. سیستینویتامین B7 و عصاره ارزن موجود در این مکمل باعث تقویت موها شده و از شکنندگی آنها جلوگیری می کند.

4. حفظ سلامت پوست و ناخن: پیشینه به دلیل وجود ویتامین های B5 و B7 به حفظ سلامت پوست و ناخن ها نیز کمک می کند. این ویتامین ها به شادابی پوست و ناخن ها کمک می کنند و از مشکلات پوستی و ناخن جلوگیری می کنند.

قرص پیشینه بهتر است یا فتو؟

یکی از سوالات رایج در بین مصرف کنندگان، مقایسه قرص ها است پیشینه با سایر مکمل های مشابه مانند قرص فتو است

هر دو مکمل برای تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو طراحی شده اند، اما در ترکیبات و اثرات آنها تفاوت هایی وجود دارد.

پیشینه بیشتر روی تقویت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش مو تمرکز دارد، در حالی که فتو به عنوان یک مکمل گیاهی، بیشتر بر تقویت موهای شکننده و نازک تمرکز دارد.

انتخاب بین این دو مکمل به نیازهای فردی و نوع مشکل مو بستگی دارد.

عوارض قرص پیشینه

قرص پیشینه به طور کلی به عنوان یک مکمل بی خطر و بدون عوارض جانبی جدی شناخته می شود.

با این حال، مانند هر مکمل دیگری، ممکن است عوارض جانبی مانند حالت تهوع، سردرد یا حساسیت های پوستی را در برخی افراد و همچنین افرادی که به هر یک از ترکیبات آلرژی دارند، ایجاد کند. پیشینه اگر حساسیت دارند نباید از این محصول استفاده کنند.

قرص پیشینه برای مردان

برخلاف تصور رایج، قرص ها پیشینه این فقط برای زنان نیست و مردان نیز می توانند از این مکمل برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مو استفاده کنند. این محصول مخصوص آقایانی است که از ریزش موی ارثی رنج می برند.آندروژنیک) رنج می برند، مناسب است.

روش مصرف پیشینه

  • روزانه 1 یا 2 کپسول پیشینه (در مورد ریزش شدید) با آب مصرف کنید.
  • بهترین زمان مصرف صبح و عصر همراه با غذا می باشد.
  • دوره درمان کامل بین 3 تا 6 ماه است. برای نتیجه بهتر مصرف منظم توصیه می شود.
  • اگر یک نوبت را فراموش کردید، به محض یادآوری آن را مصرف کنید و از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید.

پرومتئوس نوتراکس

پرومتئوس نوتراکس این یک مکمل غذایی است که به طور خاص برای تقویت مو، پوست و ناخن طراحی شده است.

این محصول ساخت شرکت داروسازی پارس حیان است و به دلیل داشتن ترکیبات غنی و موثر به یکی از محبوب ترین انتخاب ها در زمینه مراقبت های زیبایی تبدیل شده است.

با توجه به شرایط موجود در بازار و مشکلات واردات غیرقانونی برخی محصولات خارجی، استفاده از پرومتئوس نوتراکس به عنوان یک جایگزین مطمئن و مطمئن برای قرص ها پیشینه بسیار توصیه می شود.

قیمت قرص پیشینه اصل

قیمت این قرص از 1.090.000 تومان تا 4.300.000 متغیر است.

تشخیص قرص پیشینه اصل

1- کیفیت چاپ و بسته بندی تبلت پیشینه اصل

2- ابعاد، وزن و مشخصات بسته بندی تبلت پیشینه اصل

3- قسمت چسبنده بسته بندی قرص پیشینه

4- بازرسی درب بسته بندی

5- چاپ مداوم در قسمت های مختلف جعبه مکمل پیشینه اصل

6- مشخصات و مشخصات ورق های تکمیلی پیشینه اصل

7- و زن هر ورق لوح پیشینه اصل

8- مشخصات کاتالوگ داخل جعبه قرص پیشینه اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا