سلامت خانواده

فولاد سنگان در سال جهش تولید گام بلندی در عرصه تولید برداشت

گزارش کردن اقتصاد آنلاینمعاون تولید و بهره برداری شرکت فولاد سنگان در گفتگو با روابط عمومی از ثبت رکورد جدید تولید در کارخانه کنسانتره این شرکت خبر داد.

شمسی نیا با اشاره به نامگذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهشی در تولید با مشارکت مردمی، گفت: از ابتدای سال 1403 با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب، هدف گذاری تولید 5 عدد. میلیون تن در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس در جلسات راهبردی شرکت برنامه ریزی های لازم انجام شد. وی با اشاره به رکوردهای جدید از ابتدای سال 1403 ادامه داد: در فروردین ماه امسال موفق شدیم رکورد تولید کنسانتره روزانه 19 هزار و 20 تن را به ثبت برسانیم و رکورد حمل و نقل ریلی باروت نیز در اوایل اردیبهشت ماه با ثبت شد. 14891 تن با 142 واگن حمل شده است. اعلام وصول. وی بیان کرد: در پایان فروردین 497 هزار تن گندله تولید شد که معادل 102 درصد برنامه در این ماه بوده است.

وی از تولید بیش از 450 هزار تن کنسانتره در پایان اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: با تولید این میزان کنسانتره، تحقق طرح تولید این محصول به 105 درصد رسیده است.

معاون عملیات فولاد سنگان گفت: رکورد قبلی تولید کنسانتره ماهانه این شرکت 407 هزار تن بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه تولید این شرکت تاکنون به خوبی محقق شده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای کاهش اثرات توقف های ناشی از کمبود برق و گاز، امیدواریم در پایان سال تولید این شرکت انجام شود. طبق برنامه و با توجه به ظرفیت موجود شرکت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا