سلامت خانواده

فوری؛ حماس پاسخ مقاومت به طرح آتش بس را به قطر تحویل داد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پاسخ پیشنهاد رژیم اسرائیل برای تبادل اسرا را به نخست وزیر این کشور تحویل دادند. قطر.

به گزارش الجزیره، پاسخ مقاومت فلسطین شامل اصلاحاتی در طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی برای گنجاندن طرح آتش بس در غزه است.

بر اساس این گزارش، اصلاح دیگری که انجام شده، خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه از جمله گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا است.

وزارت امور خارجه قطر همچنین اعلام کرد که قطر و مصر پاسخ حماس و گروه های مقاومت فلسطین را به طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی برای آتش بس دریافت کردند.

همزمان، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کردند که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخله، دبیرکل جهاد اسلامی در راس هیئتی از این جنبش‌ها. دو جنبش، پاسخ گروه های مقاومت به پیشنهاد آتش بس و تبادل اسرا را در دیدار با نخست وزیر قطر ارائه کردند. داده ها را برای برادران مصری نیز ارسال کرد.

در این بیانیه مشترک آمده است: در پاسخ به گروه های مقاومت منافع ملت فلسطین، ضرورت توقف کامل جنگ و خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه در اولویت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است که هیئت فلسطینی با تکیه بر احساس مسئولیت ملی آمادگی خود را برای تعامل مثبت برای دستیابی به توافقی که منجر به پایان این جنگ شود، اعلام می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا