اخبار سلامت

فعالیت 28 گروه مردمی در حوزه حفظ حیات جنین

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، نشست مشترک گروه های مردمی حامی زندگی جنین عصر امروز با حضور رئیس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس کانون جوانان جمعیت وزارتخانه برگزار شد. سلامت، رئیس فراکسیون جمعیت مجلس و فعالان حوزه جمعیت در مجموعه فرهنگی سرچشمه. در این مراسم مستند هزارتوی آفرینش با موضوع سقط جنین نیز اکران شد.

محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم سازمان تبلیغات اسلامی تقویت حرکت های مردمی و تلاش برای اثربخشی فعالیت های مردمی است. از این فعالیت ها حمایت کنید و برای آنها پایه و اساس ایجاد کنید.

وی افزود: از حدود 1.5 سال پیش یکی از گروه های معروف مردم در زمینه زندگی جنینی شروع به همکاری کرد که حاصل این نشست به تولید مستند «لابیرنت» با موضوع سقط جنین منجر شد.

وی ادامه داد: 28 گروه مردمی در حوزه حیات جنین شناسایی شده اند که هر کدام فعالیت های بسیار ارزنده ای انجام داده اند و امیدواریم با برجسته سازی نقش این گروه ها گفتمان جدیدی در حوزه حیات جنین و پیشگیری از سقط ایجاد کنیم.

در ادامه عبدالحمیدی کارگردان این مستند بیان کرد: این مستند 75 دقیقه ای است که در آن به تجربیات مادرانی که قصد سقط جنین داشتند و پزشکان و محققان فعال در این زمینه پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا