سلامت خانواده

فرمول معجزه آسا برای کاهش وزن

به گزارش خبرآنلاین، زمانی که قصد کاهش وزن دارید، به دلیل کالری کمتر، مدام گرسنه خواهید بود، اما اگر بتوانید میزان فیبر موجود در غذای خود را افزایش دهید، کمتر احساس گرسنگی خواهید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، بهترین راه برای ایجاد احساس سیری و کاهش اشتها استفاده از مواد غذایی با فیبر بالا است، البته باید توجه داشته باشید که برخی از غذاها نیز حاوی فیبر زیاد و چربی و کالری بیشتری هستند. اگر می خواهید احساس گرسنگی نکنید و سریع وزن کم کنید، از لیست غذاهای زیر استفاده کنید. مزیت غذاهای این لیست این است که فیبر بالایی دارند و چربی و کالری کمی دارند. این غذاها سبک هستند و برای کاهش وزن سریع در طول رژیم می توانید آنها را به عنوان میان وعده مصرف کنید.

تربچه ترد و خوش طعم است و کالری بسیار کمی دارد. این سبزی بدون چربی را می توان به راحتی در یخچال نگهداری کرد و به عنوان میان وعده میل کرد. در بین سبزیجات، تربچه از نظر فیبر زیاد نیست، اما در عوض با مصرف 9 تربچه، حدود 20 کالری و 2 تا 3 گرم فیبر دریافت می کنید. اگر دوست ندارید تربچه را ساده بخورید، آن را به سالاد خود اضافه کنید. مقداری به سالاد خود اضافه کنید.

نخود یکی از غذاهایی است که فیبر بالایی دارد. نصف فنجان نخود پخته 140 کالری و 6 گرم فیبر دارد. اگر طعم آجیلی نخود را دوست دارید، می توانید آن را به تنهایی یا همراه با وعده های غذایی اصلی خود میل کنید. برای تهیه هوموس می توانید از نخود استفاده کنید، این پیش غذای خاورمیانه ای یک میان وعده بسیار مفید است اما برای کم کالری بودن آن باید بدون آرد تهیه کنید. همچنین می توانید نخود را به سالاد یا سوپ اضافه کنید. انجام دادن.

یک عدد رنگ صورتی می تواند احساس گرسنگی شما را از بین ببرد و فیبر زیادی وارد بدن شما کند، یک گلابی رسیده کوچک تنها 85 کالری دارد، اما 5 گرم فیبر برای شما فراهم می کند. نگهداری گلابی کمی سخت است، سعی کنید گلابی را خیلی خوب انتخاب کنید و خوب نگهداری کنید و مجبور نباشید بعد از مدت کوتاهی آنها را دور بریزید و پول خود را هدر دهید.

نخود فرنگی سرشار از فیبر است و نگهداری و انجماد آن بسیار آسان است. نصف فنجان نخود دارای 62 کالری، 4.4 گرم فیبر و 4 گرم پروتئین است. می توانید نخود فرنگی را به سالاد خود اضافه کنید و هر کجا که می خواهید نخود فرنگی را به وعده های غذایی خود اضافه کنید. اگر می خواهید نخود فرنگی قسمت اصلی وعده غذایی شما باشد، حتما از دستورالعمل های غذایی کم کالری استفاده کنید.

استفاده كردن گل كلم، بهترین گزینه و ارزان ترین راه برای افزودن فیبر به رژیم غذایی است، یک فنجان از این سبزی 2.5 گرم فیبر، 2 گرم پروتئین و تنها 25 کالری دارد. از آنجایی که گل کلم سبزی پرطرفدار و فراوانی است، با یک جستجوی ساده در اینترنت دستور پخت غذاهای حاوی گل کلم را خواهید یافت. می توانید این سبزی ترد را به صورت خام بخورید یا می توانید پوره گل کلم را مانند پوره سیب زمینی تهیه کنید، برخی افراد از آن در تهیه پیتزا استفاده می کنند.

۲۳۳۲۳۳

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا