اخبار سلامت

عین اللهی: شهید رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، بهرام عین اللهی; وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند و از آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شد و از آنان کسانی هستند که منتظرند و کمترین تغییری در آن ندادند.

شهادت در راه خدا برای آن بزرگمردی که از میان مردم برخاسته بود، با شادی و غم آنها زندگی می کرد، شب به روز برای پیشرفت و رشد خود نمی شناخت و سرانجام در سخت ترین مناطق این مرز پرتراکم، آخرين امانت الهي خود را كه جانش بود، طبق اخلاص داد. ; از حرم خورشید خراسان که خدمتش مایه مباهاتش بود، تا کوه های بلند آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت. سرتاسر خاک ایران همیشه با افتخار شاهد زحمات مردی است که اینک مفتخر به نام شهید است.

اساتید نظام سلامت و همکارانم در این سالهای پرتلاش خدمت گواهی می دهند که آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در آخرین اقدام زندگی مادی آن شهید بزرگوار بود. فداکاری برای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی.

بی شک این حادثه جانگداز نقطه عطفی برای اتحاد و افزایش همبستگی ملی نخبگان و مردم خواهد بود و همه نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مسیر خدمت به ایران اسلامی سربلند خواهند بود. .

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا