سلامت خانواده

عضوی که کمتر به سرطان مبتلا می شود، اما در صورت ابتلا به سرعت پیشرفت می کند

به گزارش خبرآنلاین، خوشبختانه قلب کمتر به سرطان مبتلا می شود، زیرا مصرف اکسیژن و متابولیسم قلب بسیار بالاست، بنابراین هر نوع مهمان ناخوانده با ورود به قلب از بین می رود، اما با این وجود، قلب نیز می تواند به سرطان مبتلا شود. سرطان. علت این نوع سرطان هنوز به درستی شناخته نشده است، اما در حال حاضر سرطان هایی مانند ملانوما، پوست، ریه، تیروئید و پستان به دلیل متابولیسم بسیار بالا می توانند سلول های سرطانی را به بافت قلب متاستاز کنند (انتقال سلول های سرطانی به سایرین). بافت های بدن). دادن خوشبختانه این نوع سرطان زیاد شایع نیست و معمولاً با اکوکاردیوگرافی (سونوگرافی قلب) قابل تشخیص است.

ایسنا در خبری نوشت: سرطان قلب می تواند به سرعت پیشرفت کند و علائم خود را به طور ناگهانی نشان دهد. این نوع سرطان علائمی مانند بیماری های قلبی دارد. علائم و نشانه هایی مانند سرگیجه، تپش قلب، آریتمی قلب (ریتم غیر طبیعی قلب) و زمین خوردن معمولا در افراد مبتلا به سرطان قلب مشاهده می شود.

اگرچه سرطان قلب در حال حاضر نادر است، اما هیچ راهی برای پیشگیری از این نوع سرطان وجود ندارد و حتی اگر مبتلایان به سرطان قلب تحت عمل جراحی قرار گیرند، ممکن است به روش های درمانی پاسخ ندهند، بنابراین اغلب تنها بیماری این افراد با روش های درمانی کنترل می شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا