علمی و فناوری

عصر نمایشگرهای ارتقا یافته با آیفون ۱۷ شروع می شود

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)به گزارش Gizmochina، طبق گزارش ها، اپل در تلاش است تا از نمایشگرهای 60 هرتزی در سری آیفون 17 خودداری کند.

به گفته راس یانگ، یکی از فعالان صنعت فناوری در توییتی که اکنون حذف شده است، آیفون 17 استاندارد و آیفون 17 ایر بسیار نازک به صفحه نمایش هایی با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهند شد. این عمل نشان دهنده انتقال کل سری آیفون به عصر نمایشگرهای با نرخ رفرش بالا است در حالی که این پنل ها قبلا فقط برای مدل های پرو استفاده می شدند.

در حال حاضر مدل های استاندارد اپل مجهز به نمایشگرهایی با نرخ رفرش 60 هرتز هستند و تنها نسخه های پرو دارای نمایشگر 120 هرتزی «Promotion» با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​هستند که به 1 هرتز کاهش می یابد.

اما در سری آیفون 17، انتظار می‌رود که هر دو دستگاه 17 و 17 Air به پنل‌های LTPO OLED مجهز شوند که نرخ تازه‌سازی متغیری را ارائه می‌دهند و عمر باتری نیز بهبود یافته است. بر اساس گزارش های موجود، شرکت چینی BOE تامین کننده این پنل ها است.

در نسخه بعدی آیفون علاوه بر نمایشگر بهبود یافته، تغییر در سری دستگاه ها نیز دیده می شود. مدل پلاس که فروش خوبی نداشت با آیفون 17 ایر جایگزین می شود. پیش بینی می شود قیمت پایه مدل ایر همانند آیفون 15 پلاس و حدود 899 دلار باشد. البته این دستگاه طراحی جدید و بسیار نازکی دارد.

آیفون 17 ایر یک مدل پرچمدار نیست، بلکه یک تلفن همراه زیبا است که بین آیفون 17 استاندارد و نسخه پرو قرار گرفته است. این تلفن همراه برای کاربرانی طراحی شده است که زیبایی شناسی را بدون نیاز به ویژگی های برتر مدل های Pro در اولویت قرار می دهند.

در این بین، شایعه شده است که آیفون 17 پرو و ​​17 پرو مکس دارای پنل های نمایشگر ارتقا یافته تری خواهند بود که احتمالاً شامل سیستم Face ID در زیر نمایشگر می شود که باعث کاهش اندازه بریدگی دوربین سلفی، شبیه به high می شود. پایان دستگاه های اندرویدی

انتظار می رود که سری آیفون 17 در اواخر سال 2025 معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا