سلامت خانواده

عده ای عمدا سلامت مردم را هدف قرار داده اند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای عالی نظام پزشکی در نامه ای به مسعود مشیدیان رئیس جمهور نوشت: اخیرا متنی خلاف اخلاق، دین و عفت در یکی از شبکه های اجتماعی با محتوای هتک حیثیت علم، رئیس سازمان نظام پزشکی و همچنین سازمان نظام پزشکی. بوده است

ما آن را شایسته پاسخگویی مستقیم نمی دانیم و شکایت را به آن مرجع عالی تقدیم می کنیم تا شما مشکل را حل کنید.

خواهشمند است با تکیه بر رویکرد دولت مبتنی بر تخصص و تعهد، موضوع را به نحو مقتضی پیگیری نمایید.

آقای رئیس جمهور! جنابعالی که صاحب نظر و مسلط به ابعاد متعالی دانش پزشکی هستید، این نوع هجمه کورکورانه به میدان مروارید علم و پاسداران علم را منعکس نکنید.

باید آن دولت فرق علم و شبه علم را برای مردم روشن کند و از تنزل جایگاه سواد به حماقت جلوگیری کند. سند نام بی شک جولان بودن ژاژ خایان که عمدا سلامت مردم را هدف قرار داده است هستند در زمان رهبری شما پذیرفته نیست.

سازمان نظام پزشکی، قدیمی بیشترین و گسترده ترین سازمان رسمی کشور مستظهر طبق قانون مجلس و حکم رئیس جمهور است. هر گونه توهین دولت را موظف به حمایت آشکار، قانونی و منطقی از آن می کند، دستور آن ضروری است.

می دانیم که ادبیات هر کس از نوع موجودات فعال در ذهن او سرچشمه می گیرد و نام و مقام خود را به قلم فعلی و دیگران می دهد، اما; اقدام تحریک آمیز و عصبانی شدن مردم و ایجاد آشفتگی ذهنی و تشویش اذهان عمومی، فرمان متناسبی به حاکم داده است، دریغ نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا