سلامت خانواده

ظریف: یک ایرانی هرگز نباید تهدید شود/اجازه ندهید اقلیت بر اکثریت حکومت کند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، محمدجواد ظریف یکی از مشاوران مسعود مدشکیان در جمع هواداران مدشکیان گفت: ما در دنیایی هستیم که قدرت ها مجبور به پذیرش نقش انسان ها هستند. دنیایی که در آن هژمونی جایی ندارد، در دنیایی که اسلحه بر مردم حکومت نمی کند، مردم ستمدیده در مقابل بزرگترین سلاح جهان ایستاده اند قدرت مردم

وی افزود: “مردم همه چیز ما هستند. ما چیزی جز مردم نداریم. اینها مردمی هستند که از کشور ما محافظت کرده اند. اینها مردمی هستند که در برابر حملات ایستاده اند. هرکسی آمده شکل شما را گرفته است. اینها هستند.” افرادی که سرمایه هستند، همه سرمایه مهم و مهم است. پایتخت ایران مردم ایران هستند، دوستان من در دنیا، سرمایه را حفظ نمی کنند، سرمایه را آزاد می گذارند، سرمایه ما مردمی هستند که تاریخ کشور را حفظ کردند و ما قدر آنها را می دانیم و به انتخابات می رویم تا خودمان را مشخص کنیم. سرنوشت خود ما همه افراط گرایان را نابود خواهیم کرد. ایرانیان مسلمان با افراط گرایی راهی ندارند.

وزیر امور خارجه اسبق کشورمان افزود: ایران میانه رو است، اعتدال نشانه خرد، افراط گرایی نشانه ضعف، قدرت در اعتدال، قدرت در شناسایی فرصت ها است و بازی بر اساس تهدید منجر به شکست می شود. این ملت شجاع است، نگران نباشید، اجازه ندهیم مردم نگران ما را گرفتار محیط گسسته دنیا کنند که فقط دلالان تحریم از آن استفاده می کنند. برای کسانی که امیدوارند شما ناامید شوند. امیدمان را به ایران و فرزند خوب پزشکان ایرانی از دست نمی دهیم.

وی تصریح کرد: هر ایرانی در هر کجای ایران دلش برای خاک می تپد. شرایطی را فراهم کنیم که ایرانی ها به ایران برگردند، موج مهاجرت را متوقف کنیم تا مادر و پدر بچه هایشان را از دور نبینند، نگذاریم بزرگترها خواب دیدن ما را ببینند، بگذار مردم تصمیم بگیرند، خیلی ها دوست دارند. آن، به پای صندوق های رای نروید. کسانی که این نظر را دارند باید به این نکته فکر کنند. رای ندادن یعنی رای دادن به یک اقلیت مدعی و مستبد. اجازه ندهید اقلیت بر اکثریت حکومت کند. ما شنبه 18 تیرماه به استقبال رئیس حرفه پزشکی خواهیم رفت. ما تنها یک ایران داریم و با هم ایران خود را می سازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا