سلامت خانواده

طرح درمان 10 هزار میلیارد ریالی در خوزستان به بهره برداری رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرنگار مهر بیمارستان خیریه امام خمینی (ره) نوید بندر از دستاوردهای دولت سیزدهم روز شنبه 21 خردادماه با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علی اکبر حسینی به بهره برداری رسمی رسید. محراب استاندار خوزستان و مسئولان استانی و شهرستانی.

بیمارستان خیریه 30 تختخوابی نوید به مساحت 12 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 6300 میلیارد ریال توسط شرکت پتروشیمی نوید. زرشیمی در راستای مسئولیت اجتماعی توسط دانشگاه علوم پزشکی ساخته شده است یک سرباز شاپور اهواز مجهز شد.

همچنین 14 پروژه بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و سایر تجهیزات با اعتباری نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خوزستان به بهره برداری رسید.

بخش NICU سوختگی نوزادان و کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز، جراحی زنان، اورژانس زنان، کلینیک عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز، مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخیخانه های بهداشت مویلها علیا رامشیرعادل دیوید ساکت باش، م آلبینین (آ) و امام حسین (آ) و سوئیسی صالح شهرستان کارون و تامین تجهیزات و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی در سطح استان از جمله این طرح ها است.

بخش های جراحی و اورژانس بانوان بیمارستان علامه کرمی اهواز با 50 تخت و کلینیک عمومی بیمارستان به مساحت 290 متر مربع و اعتبار 400 میلیارد ریال و مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه به مساحت 704 متر مربع و با اعتبار 120 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

تجهیزات پزشکی با اعتبار یک هزار و 322 میلیارد ریال و تجهیزات و پشتیبانی با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال در سطح شهرستان های تابعه دانشگاه یک سرباز شاپور اهواز فراهم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا