علمی و فناوری

طراحی و ساخت ردیاب‌های پیشرفته توسط محققان دانشگاه شریف

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، شرکت هوشمند کیا واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با هدف ارائه راهکارهای زندگی هوشمند از طریق توسعه تجهیزات و نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در فروردین ماه سال 1400 تاسیس شد. . مهمترین رویکرد این شرکت ساخت محصولاتی است که ظرفیت داخلی تولید آنها را داشته باشد و حمل و نقل هوشمند و ایمن به عنوان ماموریت اصلی این شرکت تعریف شده است.

عباس عبداللهی مدیرعامل شرکت کیا اطلاعات در خصوص محصولات این شرکت گفت: چهار مدل سخت افزار مانیتورینگ ناوگان در شرکت طراحی شده است که به آنها ردیاب می گویند. ردیاب دوچرخه برقی و اسکوتر تا ردیاب شخصی که قیمت کمتری نسبت به خارجی دارند در این شرکت طراحی شده است.

وی گفت: یک ردیاب و دزدگیر ترکیبی و یک ردیاب پیشرفته دیگر تولید کرده ایم که علاوه بر داده های موقعیت، داده های ECU، شتاب خودرو و سنسورهای جانبی دارد.

عبداللهی ادامه داد: همچنین اپلیکیشن و سامانه ای تحت وب در اختیار کاربران قرار می دهیم که می توانند انواع گزارش های تحلیل و آمار، بررسی و نظارت را برای ناوگان تحت مدیریت خود داشته باشند.

وی در خصوص رقابت پذیری این محصولات با نمونه های خارجی گفت: چون سخت افزار را خودمان تولید کردیم بسته به نیاز مشتری می توانیم سفارش بدهیم، هر اطلاعاتی که بخواهند و یا سنسورهایی را که به سیستمشان اضافه کنند می توانیم انجام دهیم. همچنین سعی کردیم قیمت رقابتی نسبت به نمونه های خارجی داشته باشیم. علاوه بر این، ما می توانیم ردیاب های خود را با توجه به نیاز مشتری تولید و توسعه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا