بارداری

طب سوزنی راهکاری اثربخش برای نازایی و ناباروری

بر اساس آخرین مطالعات حدود 20 درصد از جمعیت ایران با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می کنند. برای درمان ناباروری و ناباروری در زوجین ابتدا باید با استفاده از درمان های نوین در کنار درمان های مکمل مانند طب سوزنی و طب سنتی علت مشکل شناسایی و برطرف شود.

در تعریف این حالت، اگر زوجی پس از یک سال موفق به بچه دار شدن نشوند، دچار ناباروری هستند. در مردان مبتلا به واریکوسل علت این موضوع کم بودن تعداد اسپرم، تحرک کم اسپرم است که باعث ایجاد استرس زیاد، اضافه وزن، اعتیاد و … می شود و در ناباروری مردان تاثیر بسزایی دارد.

از علل ناباروری زنان می توان به استرس زیاد، اختلالات هورمونی زنان در مغز، غده فوق کلیوی و تخمدان اشاره کرد. ناباروری در زنان نیز می تواند ناشی از اختلالات ساختاری رحم و تخمدان، کیست تخمدان، تنبلی تخمدان، فیبروم رحم، نازکی دیواره رحم، برخی اختلالات ایمنی و روماتیسمی، اندومتریوز، عوارض جانبی داروهای ضد بارداری باشد. دیابت، کمبود میل جنسی، مقاربت دردناک، چاقی، انسداد لوله فالوپ، مشکلات ژنتیکی و ایدیوپاتیک و… نیز باعث ناباروری در زنان می شود.

روش های درمان ناباروری با طب سوزنی

امروزه روش های درمانی نوین طبق پروتکل های مختلف برای درمان ناباروری مردانه و زنانه وجود دارد. اما نکته مهم این است که در کنار درمان های نوین، استفاده از روش های درمانی سنتی از جمله طب سوزنی می تواند اثربخشی درمان ناباروری را دوچندان کند که توسط دکتر جعفر قلی در کلینیک طب سوزنی ایران با موفقیت اجرا شده است و سابقه بیشتری دارد. بیش از 12 سال ساله

در کلینیک تخصصی طب سوزنی دکتر جعفر قلی بسته به شرایط زوجین روش درمانی خاصی تعریف می شود و طی یک پروسه درمانی عوارض ناباروری برطرف می شود. در ادامه به چند مورد از فرآیندهای درمانی زوجین علاوه بر طب سوزنی اشاره می کنیم. لازم به ذکر است که همراه با طب سوزنی، روش های طب سنتی نیز به بیماران پیشنهاد می شود، زیرا برخی از زوج ها تنها با استفاده از تکنیک های طب سنتی درمان می شوند.

  1. زوج هایی که به دلیل مشکل یائسگی زودرس زن همراه با تحرک کم اسپرم مرد قابل درمان نبودند و با کمک ترکیبی از طب سنتی و طب سوزنی درمان شدند.
  2. خانم هایی که چندین بار IVF انجام دادند و نتیجه نگرفتند اما با کمک طب سوزنی و طب سنتی و بهبود وضعیت رحم و تعداد تخمک ها در مرحله بعدی IVF باردار شدند.
  3. زنانی که به دلیل نداشتن ذخیره تخمدان کاندید اهدای تخمک بوده و علاوه بر IVF، طب سوزنی نیز انجام داده اند.
  4. مردانی که کمبود اسپرم دارند و با کمک طب سوزنی این مشکل را حل کرده اند.
  5. خانم هایی که به دلیل مشکلات هورمونی و تنبلی تخمدان باردار نشدند و بعد از 4 ماه طب سوزنی و درمان طب سنتی باردار شدند.
  6. زوج هایی که با تغییر سبک زندگی زناشویی توصیه شده توسط طب سنتی درمان می شوند.
  7. زنانی که با استفاده محلی از داروهای گیاهی طب سنتی درمان می شوند.
  8. خانم هایی که به دلیل آندومتریوز و با کمک روش های طب سوزنی دکتر جعفرقلی و کوچک شدن توده آندومتریوز نتوانسته اند باردار شوند موفق به بارداری شده اند.

در مثال های بالا سعی شده است به انواع مشکلاتی که زوجین در طول پروسه بارداری با آن مواجه می شوند اشاره کنیم که در کلینیک طب سوزنی دکتر جعفر قلی با شناسایی دقیق و صحیح مشکل ناباروری زوجین به درمان طب سوزنی می پردازد. روش ترکیبی با طب سنتی شرح داده شده است.

توصیه نهایی

عزیزانی که مدت هاست درگیر روش های مختلف درمان ناباروری هستند! خانم ها و آقایانی که به دلیل طولانی شدن درمان از درمان ناباروری ناامید شدند! خانواده ای که به دنبال روش های درمانی بدون عارضه برای کمک به دختر و پسر شما هستند! حتما از روش های ترکیبی طب مکمل برای درمان ناباروری چه به صورت مستقل و چه در کنار IVF و سایر روش های توصیه شده توسط متخصصین زنان و نازایی استفاده کنید. تجربه 14 ساله ما در کلینیک طب سنتی دکتر جعفر قلی می گوید درمان برای بیش از 70 درصد شما عزیزان امکان پذیر است.

طب سوزنی یک راه حل موثر برای ناباروری است

دکتر جعفر قلی از اعضای هیات علمی موسسه جامع طب سوزنی ایران و عضو انجمن علمی طب سوزنی ایران می باشد. وی دوره های بین المللی بسیار پیشرفته ای را در زمینه طب سوزنی گذرانده و دارای گواهینامه درمان چاقی از فدراسیون جهانی طب سوزنی چین، گواهی طب سوزنی ایمپلنت از آلمان، گواهینامه پیشرفته Optos Trades از آلمان و گواهینامه پوست و زیبایی از جهان است. فدراسیون طب سوزنی که سابقه طولانی دارد. در زمینه طب سوزنی موفق هستند.

برای دریافت مشاوره و تعیین وقت خدمات طب سوزنی و طب سنتی می توانید با شماره 09129226171 تماس بگیرید و یا با کلینیک وی در ونک با شماره 88655138 یا زعفرانیه با شماره تلفن 22183162 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا