بهداشت و درمان

ضرورت پوشش و رعایت حریم خصوصی بیماران بستری

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، علی مشکی به همراه جمعی از مدیران این معاونت از رسول اکرم (ص) ، بیمارستان امام حسین (علیه السلام) بهارستان و حضرت فاطمه. س) رباط کریم زیارت کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران عصر در بازدید از این بیمارستان ها پس از بازدید از اورژانس، مغز و اعصاب، مدارک پزشکی و … روند درمان بیماران را بررسی و با کادر درمانی به گفت و گو پرداخت.

مشکی بر بهبود مستندسازی پرونده بیماران (رضایت آگاهانه، تکمیل مدارک پذیرش، پلمپ مدارک توسط پزشکان، ورود به وضعیت هوشیاری بیماران اورژانسی) و تسریع در تعیین تکلیف بیماران و انتقال آنها از اورژانس به اورژانس تاکید کرد. بخش های بستری که باعث افزایش رضایت و احترام می شود. مشتری می داند.

وی همچنین از کادر درمانی خواست به دستورالعمل های مربوط به تفکیک پسماندهای شیمیایی و دارویی توجه و همچنین ساماندهی صحیح را در دستور کار اقلام دارویی و مصرفی قرار دهند.

لزوم ارتقای سلامت عمومی و همچنین رعایت بهداشت بیماران، استانداردهای پوشش و حفظ حریم خصوصی بیماران در اورژانس از دیگر مواردی بود که معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر آن تاکید کرد.

مشکی تمدید پروانه بهره برداری و پروانه مدیر فنی را مهم و ضروری دانست و از روسای بیمارستان ها خواست تا این کار را انجام دهند.

وی همچنین از روسای بیمارستان ها خواست تا ارتقای انگیزه و رضایتمندی کارکنان مراکز درمانی را در اولویت قرار دهند.

این ویزیت ها بدون اطلاع قبلی و در ساعات مختلف شبانه روز با هدف بررسی دقیق وضعیت درمان بیماران در مراکز درمانی، افزایش رضایتمندی آنان و بررسی مشکلات کارکنان توسط معاون رئیس جمهور و مدیران این معاونت انجام می شود. رئیس درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا