ضرورت حمایت قانونی برای افزایش خدمات داروسازی – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

محمد امین هایداری ، در مکالمه ای با خبرنگار Mehr ، گفت: “با توجه به سرعت علوم دارویی و تولید محتوای آموزشی و علمی و خدمات دارویی مدرن در بیمارستان و داروخانه ، برای اینکه داروسازان با علم و تکنیک های جدید و تکنیک های تولید دارو و داروها ادامه می دهند ، روشهای جدید از درمان صحیح و مدیریت صحیح مدیریت می کنند.
وی افزود: “در این رابطه ، وزارت بهداشت سالهاست که در مورد این موضوع فکر می کند ، از جمله این که همه افراد در زمینه پزشکی ، دندانپزشکی و داروخانه باید طی یک دوره پنج ساله 2 امتیاز بازآموزی کسب کنند.”
هایداری ادامه داد: انجمن داروسازان ایرانی نیز در سالهای اخیر تلاش بیشتری کرده است و دوره های آموزشی مختلفی را در قالب کلاس های بازآموزی ، سمینارها و سمینارها در نظر گرفته است. ویانا آموزشی و … ، برگزار شد.
وی افزود: “این دوره ها باعث می شود که دارو و اطلاعات درمانی هماهنگ تر و هماهنگی بهتر بین همکاران پزشک و داروساز باشد.” این می تواند با انتقال و به اشتراک گذاری تجربیات برای بیماری ها و داروهای مختلف ، یک وحدت بهتر و یک زبان مشترک بین گروه های درگیر در سلامت ایجاد کند. پزشک که نسخه و داروساز را تولید می کند که دارو را در اختیار بیمار قرار می دهد ، در مورد دستورالعمل دارو و مشکلات موجود در فرآیند تولید نسخه خطی بحث خواهد کرد و فضایی را برای خدمات بهتر فراهم می کند.
هایداری گفت ، البته برای گسترش خدمات داروسازی ، ما همچنین به حمایت قانونی بیشتری نیاز داریم ، آموزش هایی که به بیماران داده می شود باید از حمایت و پشتیبانی قانونی بیشتری برخوردار باشند تا بتوانیم خدمات جدید دارویی را در جهان ارائه دهیم. در بسیاری از کشورهای جهان ، منابع به موقع به بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون بالا در داروخانه ها انجام می شود. خدمات مانند واکسیناسیون و مشاوره های تست در کدهای جداگانه و خدمات خاص در دسترس هستند. در همین راستا ، رسانه ها باید وارد شوند و از داروخانه ها درخواست خدمات و آموزش و آموزش و آموزش بیماران را می دهند و هدف ما باید این باشد که داروخانه ها دارای خدمات هستند و این خدمات لزوماً خود دارو نیستند.
وی افزود: “سمینارها از نظر کمی و کیفی در سراسر کشور متفاوت هستند ، اما اگر بخواهیم سمینارها را بهتر ترتیب دهیم ، پیشنهاداتی وجود دارد که افرادی که در این سمینارها شرکت می کنند ، می دانند که گواهینامه هایی را دریافت می کنند ، صرف نظر از نیاز قانونی برای به دست آوردن امتیازات ، شرایطی را برای مراقبت های بهداشتی جدید و جدید فراهم می کنند.” برای یک داروساز ، ما باید اوضاع را به گونه ای انجام دهیم که اگر یک داروخانه خدمات جدید و جدید بیشتری نسبت به داروخانه و داروخانه داشته باشد ، که به بیمار اطلاعات کمتری می دهد.
هایداری ادامه داد: با توجه به اینکه این مکانیسم در حال حاضر وجود ندارد ، ممکن است انگیزه کافی در برخی افراد وجود نداشته باشد. پیشنهاد دیگر این است که زمان و سهولت بیشتری برای برگزاری همکاران ما ، به ویژه در مناطق و استان های محروم وجود دارد.