سلامت خانواده

ضرورت تقویت نظارت بر زنجیره تامین و فرهنگ سازی در مصرف شیرخشک

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، علیرضا رستمی با تاکید بر اهمیت تقویت نظارت بر زنجیره تامین و توزیع فرآورده های طبیعی و شیرخشک اظهار کرد: به منظور بهبود توزیع محصولات، برنامه ریزی نوین انجام می شود. و باید از سیستم های مدیریت زنجیره تامین استفاده شود. این اقدامات به ما کمک می کند تا کیفیت و سلامت توزیع محصول را تضمین کنیم.

وی به نقش آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای پزشکان و داروسازان و تولید محتوای آموزشی با توجه به اثرات منفی اصرار بر مصرف برندهای خاص شیرخشک ضروری است که باید به مشتریان برای خرید کمک کنیم. محصولات بدون وابستگی به برند کیفیت شیرخشک را بشناسید.

مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو به لزوم تدوین سیاست های تشویقی برای انتخاب محصولات باکیفیت اشاره کرد و گفت: تشویق به انتخاب محصولات متنوع و باکیفیت، تشویق شرکت های تولید و توزیع باید در دستور کار قرار گیرد. که از محصولاتی با کیفیتی که ارائه می دهند استفاده می کنند می توانند به این روند کمک کنند.

رستمی تاکید کرد: همکاری با نهادهای مرتبط و تضمین کیفیت محصولات توزیعی یکی از الزامات اصلی در این زمینه است و باید اطمینان حاصل کنیم که همه محصولات به ویژه شیر خشک از استانداردهای لازم برخوردار باشند تا بتوانیم وابستگی به برندها را کاهش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا