سلامت خانواده

ضرورت برنامه ریزی برای جمعیت قابل توجه سالمندان ایران در آینده – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد حسینی در دیدار با رئیس و معاونان سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی همواره در خط مقدم بحران ها به ویژه در عصر حاضر است، گفت: دریافت کنید بیماری کرونا حضور داشت و اقدامات ارزنده ای انجام دادند، گفت: باید از توان پزشکان و جامعه پزشکی به ویژه در حوزه داوطلبی برای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی استفاده شود.

وی ظرفیت داوطلبانه جامعه پزشکی را ظرفیت بسیار بزرگی عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی به جامعه هدف و افراد دارای معلولیت در قالب طرح های امداد سلامت و مددکاری سلامت بین دو سازمان قابل انجام است.

حسینی با اعلام اینکه در سال 1430 حدود 30 درصد جامعه را سالمندان تشکیل می دهند، گفت: برنامه ریزی لازم است. کوچک و آینده نیگری در این زمینه با علاقه دریافت کنید متخصصان سالمندی، جامعه پزشکی و دانشگاهیان.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این دیدار بر همکاری در زمینه آموزش های لازم به مراکز توانبخشی، ترغیب و تشویق پزشکان به اخذ مجوز خدمت در مراکز بهزیستی به ویژه مراکز TC تاکید کرد.

وی گفت: خدمات پزشکان داوطلب و خدمات نوار نقاله سازمان بهزیستی باید به جامعه هدف معرفی شود، گفت: رویدادی محوری برای شکل دریافت کنید و تجسم خدمات جامعه پزشکی به جامعه هدف و مردم برای توسعه خیر جمعی در فضای عمومی انجام شود.

حسینی یادآور شد: به منظور نظام افسردگی همکاری ها زمینه های لازم همکاری سازمان بهزیستی و سازمان نظام پزشکی است آمار برای دستیابی به یک تفاهم نامه عملی و قابل اجرا.

آمادگی جامعه پزشکی برای خدمت رسانی به بیماران بهزیستی

محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور نیز با بیان اینکه این سازمان دارای 360 هزار عضو از جامعه پزشکی و سلامت است، گفت: 220 هیات مدیره نظام پزشکی در سراسر کشور نیز علاوه بر خدمات تخصصی، وظایف حاکمیتی را بر عهده دارند. .

وی افزود: سازمان بهزیستی سازمان نام خوب و به مستحق ترین قشر جامعه خدمت رسانی می کند و آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های داوطلبانه نظام پزشکی و جامعه پزشکی برای ارائه خدمت به جامعه هدف وجود دارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اینکه جامعه پزشکی کشور همواره در خط مقدم جنگ و بحران بوده است. هستندگفت: جامعه پزشکی کشور آماده حضور و ارائه خدمات به بیماران این سازمان است و از این رو نیاز به هماهنگی در قالب ایجاد سامانه جامع برای حوزه داوطلبان احساس می شود.

وی همچنین از آمادگی این سازمان برای همکاری مشترک در زمینه های مختلف از جمله سالمندی، برگزاری دوره های آموزشی برای پزشکان و کارشناسان توانبخشی شاغل در سازمان و مراکز تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا