سلامت خانواده

شهید المحمور معتقد بود که هلال احمر هیچ مرز سیاسی، جغرافیایی، قومی، نژادی و مذهبی ندارد.

وحید سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سقوط دلخراش و دردناک بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه و شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله سیدابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه گفت: روابط خارجی دولت سیزدهم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و سایر خدمه پرواز در دل مردم قدرشناس و دولت مدار ایران اسلامی ابراز تاسف کردند.Ajاین مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مدیران، کارکنان و کارگزاران نظام اسلامی و خانواده محترم شهدای این حادثه تسلیت عرض می نمایم.

وی با اشاره به ویژگی های بارز رئیس جمهور فقید کشورمان، افزود: آیت الله سیدابراهیم رئیسی خدمتگزار خستگی ناپذیر، مجاهد و نمونه بارز خدمتگزاری ایثارگرانه به مردم بود، مرد بزرگی که اصل بود. بیشترین سرمایه خود را که جان عزیزش بود در راه خدمت به مردم و کشورش بر اساس اخلاص گذاشت و در راه اعتلای کشور فدا کرد.

مسئول داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی همچون سلف صالح خود شهید رجایی به عناوین و مقام های معنوی پرافتخار شهدای خدمت و ایثارگر در تاریخ حاکمیت این سرزمین دست یافت.

سلیمی با اشاره به دیگر ویژگی های سیدالشهداء خمیت تصریح کرد: چهره متواضع، مهربان و مردمی و خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی در راس دو قوه مهم قضایی و اجرایی همواره در اذهان و قلب مردم ما جای دارد. مانا خواهد بود و سعادت او و یاران شهیدش که هنگام خدمت به مردم صورتی پوش شده اند. ملاقات به سوی پروردگارشان شتافتند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم دولت سیزدهم را دولت مردمی و خدمتگزار ملت می دانستند، خاطرنشان کرد: خدمت فداکارانه و حفظ کرامت انسانی که یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است، همواره در رفتار منعکس شده است. و شخصیت شهید آیت الله رئیسی. و بالاخره رئیس جمهور در راه خدمت به مردم شهید شد، آیت الله رئیسی همیشه معتقد بود که جمعیت هلال احمر مرز سیاسی، جغرافیایی، قومیتی، نژادی و مذهبی ندارد و این جامعه به اندازه آنچه ما می نامیم به همه مردم خدمت می کند. مردم.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی. بنده قناعت (ص) و هشتمین رئیس جمهور ایران که شامگاه یکشنبه 30 فروردین 1403 از مراسم افتتاح سد در راه بازگشت بود. دختر قالیسی همزمان با شب ولادت امام رئوف حضرت علی (ع) در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی و به همراه همه یارانش در مسیر شهر تبریز دچار سانحه هوایی شد. فرزند پسر موسی الرضا علیه السلام به مقام رفیع شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا