سلامت خانواده

شهید آیت الله رئیسی فردی فداکار در عرصه های خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن پیام تسلیت عباس مسجدی به شرح زیر است:

“بوسیله خداوند

از جانب المؤمنین مردان باور کن چی وعده خدا علیه برخی از آنها از جانب مورد ما او را دوست داریم و آنها چه کسانی هستند از جانب در انتظار و ما تغییر دادن تبدیل

شهادت خادم خستگی ناپذیر، رئیس جمهور مردمی و مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی و یارانش در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی، قلب ملت بزرگ ایران را به درد آورد.

این شهید عزیز در طول سال های عمر پربرکت خود مجاهدت ها و خدمات بی شماری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران ارائه کرد و در مسئولیت های مهم خود در مناصب مختلف بدون احساس خستگی و از جانب مردم به مردم خدمت کرد. ژرفای روح او بود و منشأ تحولات بسیاری در عرصه توسعه بود. صادقانه و بدون تردید به مردم خدمت کردند.

حضور آن بزرگوار در سنگرهای خدمت اعم از دستگاه قضایی و ریاست جمهوری، نشان از اعتماد مقام معظم رهبری و آرامش و صلابت قلب های عاشقان انقلاب سرافراز اسلامی بود.

شهید آیت الله رئیسی در عرصه های مختلف خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب فردی کوشا و پرتلاش بود و عاشقانه و با جان و دل در همه عرصه ها برای خدمت به مردم و تامین رفاه و آسایش آنان تلاش کرد و در نهایت از دست داد. عمر عزیز ایشان در مسیر سازندگی و توسعه ایران تقدیم می گردد لباس بلند و گشاد شهادت داد بی شک تحمل فقدان این مجاهد پرتلاش و مقام عالی رتبه کشور و یارانش برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و دردناک خواهد بود اما یاد و خاطره خدمات ارزنده و ارزنده وی در راه تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران خواهد ماند.

با ابراز تاسف فراوان، جان باختن و شهادت غم انگیز خادم امام و رهبری و یاران ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه تبریز و استاندار. آذربایجان شرقی در سقوط بالگرد در حضور حضرت ولی عصر (عج)Ajاینجانب این مصیبت وارده را به ملت شریف ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. از درگاه احدیت باشد آرزو کردن من دارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا