بهداشت و درمان

شرایط محصولات سلامت محور در کشور پایدار است

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه ذخیره استراتژیک مناسبی در دارو و فرآورده های بهداشتی وجود دارد، اعلام کرد: منکر ادامه پیگیری نیستیم. -افزایش ارز و نقدینگی در این زمینه.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، طی سه سال گذشته تلاش های زیادی برای رفع مشکلات صنعت داروسازی صورت گرفت و خوشبختانه امروز اگرچه کمبود دارو و تجهیزات پزشکی به حد مطلوب رسیده است. در پایین ترین سطح طی سه سال اخیر، نیازی به ادامه پیگیری برای تامین ارز نیست و نقدینگی در این حوزه وجود ندارد.

لذا با تاکید بر اینکه نقدینگی شرکت های دارویی پایدار نیست و لازم است سازمان برنامه و بودجه تامین نقدینگی شرکت های دارویی و مراکز درمانی را در اولویت قرار دهد، اعلام می شود در حال حاضر شرایط حوزه سلامت محور محصولات پایدار هستند همچنین اقدامات لازم به منظور تامین اقلام مورد نیاز مجموعه های خدمات بهداشتی برای زائران اربعین حسینی انجام شده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو یادآور شد: با توجه به تعدیل‌های ذائقه‌ای که در ویرایش برخی اخبار منتشر شده صورت می‌گیرد، به رسانه‌ها یادآور می‌شود صحت مطالب به‌ویژه موضوعات چالش برانگیز را از سازمان غذا و دارو استعلام کنند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا