سلامت خانواده

سیستم پرستاری نتوانست برخی از خواسته ها را دنبال کند – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرگزاری مهر ، Morteza Sepehrian ، در قله روسای بدن های پرستاری کشور ، گفت: “همه ما در اطراف پرستاری با ادبیات مختلف و گفتمان جمع شده ایم تا یک صدای واحد در زمینه پرستاری باشد.” هدف اصلی ما خدمت به افراد بیشتر و افزایش کیفیت خدمات پرستاری است.

وی افزود: اکنون معیشت و افتخار و عزت پرستاران مناسب نیست و مشکلاتی از قبیل کمبود قدرت ، شیفت های عقب مانده و غیره باعث خستگی ، فرسودگی و خستگی پرستاران شده است ، بنابراین مردم خدمات ایده آل دریافت نمی کنند. “

سپیریان ادامه داد: “برای حل این مشکلات ، همه ما باید تلاش کنیم و با هم کار کنیم.” فعالیت های جزیره مطمئناً نمی تواند مفید باشد. ما سنگ بیمار جامعه پرستاری هستیم و باید مکالمات آنها را با صبر و شکیبایی بشنویم. به خصوص نسل جدیدی که نسلی خاص ، پرانرژی و خواستار است. باید توجه داشته باشیم که قدرت و انرژی بالای این همکاران هدایت می شود که خدا به سیل تبدیل نشده است و ویرانگر نیست و به موقعیت ها و هویت ها در جهت تقاضا آسیب نمی رساند.

وی افزود: اگر این ادعا به مواضع و هویت آسیب برساند ، تمام آنچه را که با سختی و خون زیادی به دست آورده ایم ، نابود می شود. ” ما باید تقاضای هوشمندانه داشته باشیم. به دست آوردن سیستم پرستاری ، معاون رئیس جمهور پرستاری و غیره دشوار بوده است. ما نباید به گونه ای رفتار کنیم که بتوانیم به آنها آسیب برسانیم.

یکی از اعضای شورای عالی سازمان پرستاری گفت: “ما اکنون برای رسیدن به یک اتحادیه صنفی نیاز به تقاضای هوشمندانه برای پرستاران داریم. بلوغ تجارت به مواضع خود در جهت تقاضا و ادبیات مورد استفاده ما آسیب نمی رساند.

Sepehrian ادامه داد: ادعا باید باهوش و در چارچوب قانون باشد. ادعای حق است که باید دنبال و دستیابی شود. این ادعا باید هدایت شود تا در چارچوب صحیح قرار گیرد. آگاهی و دانش در اینجا برای قانون مهم می شود.

وی افزود: “پرستار آگاه و قوی یک هیئت مدیره قوی می سازد ، هیئت قوی شورای عالی یک سازمان پرستاری قدرتمند و قوی و آگاهانه ایجاد می کند و امکان کمک به جامعه پرستاری را بیشتر و بهتر می کند.”

یکی از اعضای شورای عالی سازمان پرستاری ادامه داد: از این طریق ، به عنوان مدعی باید قانونی باشد ، باید مبتنی بر اخلاق و بدون اختلاف باشد.

وی افزود: “این دلسردی همدلی و انسجام را کاهش می دهد.” جامعه پرستاری در این شرایط خاص به انسجام بیشتری نسبت به همیشه نیاز دارد. همه ما از مسائل انتقاد می کنیم ، اما انتقاد باید سازنده باشد ، نه مخرب.

سپیریان گفت: “ما در پیگیری برخی از مطالبات موفق بوده ایم و در بعضی ها موفق نبودیم.” در این موارد ، ما باید ببینیم که رویکرد ما چگونه باید باشد و اگر انتقاد داشته باشیم ، باید مطابق با رویکرد جدید باشد تا به خواسته ها برسد.

یکی از اعضای شورای عالی سازمان پرستاری گفت: “علاوه بر انتقاد سازنده ، لازم است راه هایی برای تغییر و بهبود شرایط جامعه پرستاری پیدا شود ، که این امر منجر به بهبود کیفیت و ارتقاء خدمات درمانی می شود و در نهایت مردم از آن بهره مند می شوند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا