سلامت خانواده

سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری آغاز به کار کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیقه عبدالله پور دبیر اجرایی سومین کنگره بین بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری با بیان اینکه کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری 27 الی 29 شهریور و 9 شهریور برگزار می شود. پانل تخصصی و بیش از 40 سخنرانی در این کنگره ارائه خواهد شد. وی بیان کرد: در مدت فراخوان 256 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از این تعداد 40 مقاله در قالب سخنرانی و 106 مقاله در قالب پوستر پذیرفته شد.

دبیر اجرایی کنگره سوم بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری در خصوص امتیاز بازآموزی این کنگره گفت: مجوز بازآموزی برای رشته های مرتبط با مامایی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مامایی، فوق لیسانس دکتری مامایی، مشاوره تولید مثل، از سوی مرکز آموزش مداوم کشور صادر شد. سلامتی و دکترای تولید مثل 10.25 امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برای گروه هدف بعدی که شامل پزشکان عمومی، سلامت، سلامت خانواده، اخلاق در پزشکی و روانشناسان است 7.25 امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است، گفت: در حوزه فرهنگی که معمولاً نصف به یک است. نقطه در آن طبق ترتیب در نظر گرفته می شود شغل وزارت بهداشت جدید در خصوص تکریم مادر و به دلیل انطباق آن با طرح درس این وزارتخانه در حوزه جمعیت جوانان، امتیاز این کنگره بین بین المللی 2 امتیاز فرهنگی برای تمامی اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده است.

عبدالله پور با بیان اینکه در این کنگره 11 سخنران خارجی از کشورهای استرالیا، ترکیه، انگلیس، سوئد، عمان و… به صورت زنده حضور دارند، گفت: برنامه کنگره علاوه بر ساعت 9 به مدت سه روز از ساعت 8 صبح تا 16 ادامه دارد. پانل در این برنامه در نظر گرفته شده است که هر پانل مطابق با محورهای کنگره و در مراسم اختتامیه هر کدام خواهد بود پانل از یک نفر به عنوان سخنران برتر تقدیر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا