علمی و فناوری

سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

پس از کشمکش های فراوان میان دموکرات ها و جمهوری خواهان و اختلافات بر سر کمک های خارجی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام بسته کمکی به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)مجلس نمایندگان آمریکا بسته کمک های امنیتی و کمک های آمریکا به اسرائیل و اوکراین را تصویب کرد و به مجلس سنا فرستاد.

به گزارش الجزیره، پس از کشمکش های فراوان میان دموکرات ها و جمهوری خواهان و اختلاف نظر بر سر کمک های خارجی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا در نهایت کمک های امنیتی و بسته کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین را تصویب کرد. آن را به سنا تحویل داد. تحویل داده شده

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از تایید این بسته گفت به محض رسیدن به میزش، بلافاصله آن را تایید می کند تا به صورت رسمی اجرایی شود.

این لایحه کمک های امنیتی شامل کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی و بسته کمکی 60 میلیارد دلاری به اوکراین است. این بسته که ارزش کل آن 95 میلیارد دلار است با 79 رأی موافق در مقابل 18 رأی موافق به تصویب سناتورهای آمریکایی رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا