سلامت خانواده

سلامت اولویت اصلی جامعه امروز است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، ایرج فاضل در همایش تجلیل از پزشکان نمونه گیلان در رشت با گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: سلامت مهمترین مسئله جامعه است و پزشکان بهترین حافظان نظام هستند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور بر لزوم توجه به سلامت آفرینان جامعه تاکید کرد و گفت: مقوله سلامت اولویت اصلی جامعه امروزی است و پزشکان و کادر درمانی افسران خط مقدم هستند. جبهه سلامت

فاضل با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در حوزه سلامت افزود: اولویت بندی سرمایه گذاری در حوزه سلامت و تقویت جامعه پزشکی بسیار مهم است.

به گفته وی توجه به حوزه سلامت در موضوعات مختلف باعث ارتقای سهم جامعه در سلامت اجتماعی می شود می ببخش.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به ظرفیت های سلامت محور گیلان گفت: جامعه پزشکی عمومی گیلان یکی از انجمن های فعال کشور است و جامعه هدف متعهد و متخصصی دارد.

فاضل با اشاره به حرکت دولت به سمت تحقق تعرفه ها در حوزه دارو افزود: انجمن ها و گروه های سلامت محور باید در نهادینه سازی فرهنگ سلامت در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت انجمن های پزشکی افزود: تقویت انجمن های پزشکی بسیار مهم است و باید برنامه مدونی در این زمینه تعریف شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور سلامت اجتماعی را لازمه توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: سلامت جامعه زیربنای بسیاری از موضوعات دیگر است و لذا متولیان و متولیان امر تمرین‌کنندگان سلامت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در همایش بزرگداشت روز پزشک به همت انجمن پزشکان عمومی استان گیلان از جمعی از پزشکان برتر استان در رشت تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا