علمی و فناوری

سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی ذوالفیگل در حکم انتصاب خود خطاب به داوود یونسیان گفت: انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و استعانت از حضرت سامان الائمه (ع) و با پیروی از اسلام. آموزه ها، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردها اساس حکومت مردمی و برنامه های ارائه شده به شورای اسلامی و جلب همکاری اساتید، مدیران، معاونان علمی (کارکنان) و دانشجویان، کلیه امکانات مادی و معنوی دانشگاه، از جمله ظرفیت عظیم خیرین و خیرین، تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، اقتدار و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، کار تیمی. و فرهنگ کار گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی.

داوود یونسیان دارای دکترای مهندسی مکانیک و عضویت در هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران با درجه استادی است.

وی دارای بیش از 200 مقاله علمی پژوهشی بین المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است، همچنین سال ها پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت ایران، استاد نمونه کشوری در سال 1401، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکتری بوده است. سطح در سال 1383 و عنوان دانشمند جوان برجسته فرهنگستان. علوم جمهوری اسلامی ایران در سال 1392.

معاونت پژوهش و فناوری و رئیس دانشکده های مهندسی راه آهن و فناوری های نوین از جمله سوابق اجرایی یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات منصور انبیا رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت ایران در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا