سلامت خانواده

ساعت کار جدید ادارات فارس اعلام شد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، محسن نعمتی 21 خرداد با بیان اینکه براساس مصوبه هیات وزیران به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعت باز و بسته شدن ادارات تغییر کرده است، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به شروع به کار هستند. ساعت قبل از پایان کار و در مناطق گرمسیری دستگاه های خنک کننده را همزمان با پایان کار خاموش کنید.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، نهادهای مشارکت کننده موظفند ساعات باقیمانده را به عنوان کار از راه دور تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: نظر به صحت مصوبه شورای تامین استان و بنا به دستور استاندار فارس در راستای توسعه هوشمندسازی دولت الکترونیک و اداری، مدیریت بهینه انرژی مصرف و ارتقای بهره وری، پیشگیری و ارتقای آمادگی برای مقابله با بحران ها. دستگاه های اجرایی موظفند برای امکان و حمایت خانواده، برنامه دورکاری کارکنانی که ضوابط و دستورالعمل های دورکاری را در روزهای پنجشنبه رعایت کرده اند و به تصویب این معاونت رسیده است را تا پایان شهریور ماه 1403 اجرا کنند.

نعمتی تاکید کرد: کلیه دستگاه های مشمول مصوبه تغییر ساعت کاری از هرگونه تغییر یا انتقال ساعت کاری در طول هفته خودداری کنند و یا مصوبه مذکور را به صورت جداگانه اجرا کنند.

وی افزود: بیمارستان ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس ها، شعب بانک ها، بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کانال های ضروری و اداره عملیاتی خدمات پستی فاقد هرگونه فعالیت هستند. در برنامه کار از راه دور گنجانده شده است و باید طبق روال باشد. قبل از ارائه خدمت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا