سازمان انتقال خون یکی از نهادهای برتر وزارت بهداشت در پاسخگویی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، در سازمان انتقال خون کشور، اجرا و نظارت بر روند پاسخگویی به درخواست های مردمی توسط (دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد) انجام می شود.
بر اساس آخرین ارزیابی های سال 1404، سازمان انتقال خون در اجرای و اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و پاسخگویی به موقع، در ردیف نهادهای برتر زیرمجموعه وزارت بهداشت قرار گرفته است.
مریم قنبری متال کارشناس اداره پاسخگویی به شکایات و مدیریت عملکرد ضمن اعلام این مطلب گفت: بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه مذکور میانگین زمان پاسخگویی به درخواست های ثبت شده مربوط به سازمان انتقال خون 3 روز و میزان رضایتمندی مردم از روش پاسخگویی 100 درصد است.
قنبری افزود: این سامانه با هدف اجرای «قانون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات» برای شفافیت، پاسخگویی و دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات عمومی دستگاه های اجرایی در دسترس مردم قرار گرفته است و سازمان انتقال خون نیز از سال 1388 به درگاه ملی انتشار اطلاعات و دسترسی آزاد به آدرس www.iranfoia.ir پیوست.
سازمان انتقال خون ضمن قدردانی از حمایت های هموطنان عزیز، اجرای این قانون را گامی موثر در جهت شفاف سازی، اعتماد عمومی و ارتقای ارتباط دو سویه با مردم دانسته و بر ادامه این مسیر تاکید دارد.



