سلامت خانواده

زحمات و زحمات رئیس جمهور شهید برای ملت به یادگار خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در پی سقوط بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی که منجر به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و تنی چند شد. رئیس سازمان نظام پزشکی از همراهانش با صدور پیامی تسلیت گفت. به شرح زیر صادر می شود:

بی شک تلاش ها و تلاش های بی شائبه رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در خاطر ملت ایران باقی خواهد ماند.

شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم. نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان.

از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان والامقام، تسلیت بازماندگان و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسئلت داریم.»

محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی نیز ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و یارانش در حین خدمت گفت: جان های مقدسی که در راه کشور و خدمت به مردم فدا می شود، قطعاً عنایت به خیر است. مبنای رشد و اعتلای کشور».

وی با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور حادثه سختی است، افزود: شهادت رئیس جمهور پرتلاش و پرتلاش و تیم همراه وی را تسلیت می گویم.

رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به آخرین دیدار خود با آیت الله رئیسی گفت: شنبه یک روز قبل از این حادثه در مراسم اهدای جایزه ملی جمعیت که در سالن اجلاس سران برگزار شد در خدمت رئیس جمهور بودم و ایشان را به یاد دارم. چهره ی مهربان. ما رئیس جمهور را از دست داده ایم و این مسئله بسیار دشواری است. حسین امیر عبدالحیان نیز از فعال ترین و فعال ترین وزرای خارجه کشور بود.

رئیس زاده بیان کرد: اگرچه شهادت رئیس جمهور ضایعه بزرگی محسوب می شود، اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید کشور با حداکثر توان و تلاش به حرکت خود ادامه دهد و خللی در کار کشور ایجاد نشود. جامعه پزشکی در کنار مسئولان و مردم حضور دارد. هر چند غم دل مردم را پر کرده و همه مردم غمگین هستند، اما راه خدمت آنها باید ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا