سلامت خانواده

زاکانی: تا زمانی که ریشه فساد در کشور خشک نشود راه رشد و تعالی باز نخواهد شد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز – شنبه – در نشست مردمی که در مسجد جامع ابوذر تهران با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید برگزار شد، گفت: آمده ایم. تا با حضور گرم و فعال راه این شهید را ادامه دهیم.» ادامه دهیم مختصات دولت او دقیق بود. او برخلاف دولت های گذشته راهی را طی کرد که خود را سرباز ولایت می دید. او خود را خادم ملت می دانست و از همکاران نزدیک سایر نیروها بود. دوستان انقلاب در همه جای دنیا به او امید داشتند و دشمنان این مردم و انقلاب از او می ترسیدند که این مختصات ادامه پیدا کند.

وی افزود: یکی از نشانه های دولت شهید رئیسی عدالت خواهی او بود. در عدالت اگر معنویت و توجه به مبارزه با فساد نباشد به بیراهه می رویم. گسترش عدالت راه شهید رئیسی و راه آینده دولت خواهد بود. امروز موانع مختلفی بر سر راه رسیدن برکات کشور به مردم وجود دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: تا ریشه فساد در این کشور خشک نشود راه رشد و تعالی آن گونه که شایسته است باز نخواهد شد. امروز سفره ملی کوچک شده و مردم فشار اقتصادی را احساس می کنند.

زاکانی تاکید کرد: اصلاح واقعی رفع فقر، فساد و تبعیض است که برای مبارزه با این سه می آید و این راه شهید رئیسی و دولت آینده است.

وی یادآور شد: شهید رئیسی مسیری را آغاز کرد که ناقص است و باید ادامه یابد تا با تاکید بر آرمان گرایی و نگاه واقع گرایی بتوان محرومیت زدایی از مردم و عدالت خواهی را رقم زد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم هر جا که هستند مشکلات را حل می کنند. زمانی که بعثی ها در دفاع مقدس با طمع تجزیه ایران به این کشور حمله کردند، این مردم بودند که در مقابل دشمن ایستادند و ستون فقرات دفاع را تشکیل دادند.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا