سلامت خانواده

زائران چه نکاتی را رعایت کنند؟

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، توصیه هایی به زائران حج قبل از سفر شده است که یکی از مهمترین این توصیه ها پیاده روی است. و مروه و رامی ما جمرات هایی داریم که برای اجرای آنها نیاز به پیاده روی طولانی است و زائران قبل از سفر در ایران باید حداقل روزی نیم ساعت پیاده روی کنند تا خود را برای این اقدامات آماده کنند تا در عربستان دچار گرفتگی عضلات و خستگی نشوند. .

نکته دیگر رعایت بهداشت دهان و دندان است. زائرانی که دندان هایشان مشکل دارد قبل از رفتن به عربستان به دندانپزشک مراجعه کنند تا در عربستان دچار مشکل نشوند و از تمرین دست نکشند. قبل از عزیمت به حج با یک متخصص مشورت کنید و دوز داروهای خود را برای این سفر تنظیم کنید و داروهای مورد نیاز خود را برای 35 تا 45 روز به عربستان ببرید.

واکسن مننژیت واکسنی است که زائران قبل از سفر باید آن را تزریق کنند و این موضوع یکی از الزامات سفر است. هنگام ورود به عربستان کارت واکسن زائران بررسی می شود و به همین دلیل کارت واکسن که یک کارت زرد است باید در کیف دستی زائران نگهداری شود. در دسترس باش

نکته مهم دیگر همراه داشتن لوازم بهداشتی شخصی است، زائران حوله شخصی، دمپایی غیر ابری و عاج به همراه داشته باشند تا هنگام استحمام یا حمام لیز نخورند، همراه داشتن قیچی و ناخن گیر، مسواک نیز بسیار مهم است. ، نخ دندان و خمیر دندان. یکی از ملزومات این سفر است.

افرادی که عینک می زنند باید علاوه بر عینکی که می زنند، یک عینک اضافی نیز به همراه داشته باشند و در صورت استفاده از سمعک، آن را به همراه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا